Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internet tv

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

mijn vader heeft gisteren kabel tv afgesloten nu hebben we zoon dreambox.
probleem is ik kan niet meer tv kijken in mijn kamer. weet iemand internet tv progamma die ook echt werkt. met nickloden/comedy centrale, ned1,2,3, rtls, veronica en mtv en tmf _/-\o_

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waarom kun je geen tv meer kijken in je kamer? Wat is er aan de situatie veranderd?

En als je Ziggo hebt zou je eens naar diens tv-streams kunnen kijken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:39:
hallo,

mijn vader heeft gisteren kabel tv afgesloten nu hebben we zoon dreambox.
probleem is ik kan niet meer tv kijken in mijn kamer. weet iemand internet tv progamma die ook echt werkt. met nickloden/comedy centrale, ned1,2,3, rtls, veronica en mtv en tmf _/-\o_
Je kan streamen vanaf de dreambox naar je computer. Internet TV met al die zenders zul je alleen hebben als je kabelinternet. Rechten enzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:41:
[...]

Je kan streamen vanaf de dreambox naar je computer. Internet TV met al die zenders zul je alleen hebben als je kabelinternet. Rechten enzo.
cool hoe doe ik dat ik heb een laptop.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 02:08:
[...]

cool hoe doe ik dat ik heb een laptop.
Met VLC schijnt dat te kunnen, ik heb zelf geen dreambox dus ik ga het niet voor je uitzoeken maar er zijn vast wel handleidingen te vinden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit heeft helemaal niks met Windows te maken?
Het enige is dat je Windows op je laptop hebt draaien - en dat is echt bij lange na niet genoeg om je topic dan maar hier neer te planten.

Ik wil je vriendelijk doch dringend vragen Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen, want op deze manier werkt het niet op dit forum.
In de Het algemeen beleid #quickstart staan een aantal punten genoemd die we terug willen zien komen in je topicstart, en helaas doe je daar ook dit keer weer niks mee ondanks eerdere aanwijzingen.

Je mag het opnieuw proberen, maar dan wel op de juiste plek en dan ook met meer inzet van jouw kant.
Het minste wat je kan doen is zelf op zoek gaan naar wat mogelijkheden - je hebt er hier al wat gekregen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.