• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Binnenkort ga ik mee doen aan een lan hier in de buurt. Echter zitten we even met een probleempje:

Het aantal wordt zo tussen de 20 en de 30 mensen, daar zijn prima shooters e.d. voor, zoals de CoD reeks, Battlefield reeks, en vele anderen.

Echter zijn er ook nog andere genres die mensen leuk vinden, zoals RTS en racegames.

Het liefst willen wij graag met z'n ~ 25en allemaal samen 1 spel kunnen doen, echter ken ik geen race noch rts-games die bedoeld zijn, of kunnen werken met 25 mensen tegelijk. Zoiets als FlatOut 2 zou helemaal vet zijn, maar dat is helaas maar max. 8 spelers.

Weten jullie toevallig nog leuke LAN-games voor zoveel spelers tegelijk?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Trackmania? Trackmania Nations is zelfs legaal gratis te downloaden. Gaat tot max 100 spelers of iets dergelijks.

Linkje

[ Voor 24% gewijzigd door Gizz op 03-09-2009 23:29 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Race: TrackMania Nations United
FPS: CSS/CoD's

En met de andere games kan je mini-competities houden en daarna de besten daarvan tegen elkaar laten spelen

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

GTAIV multiplayer is al even geleden, maar ik dacht dat die ook véél volk kon hebben.

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Trackmania was ik idd even vergeten te noemen, dat was de enige die we konden bedenken, al rij je daar niet echt tegelijk geloof ik, maar een soort ghost-idee.

GTA IV wil niet over LAN geloof ik en daar is geen 1 PC tegen opgewassen, zeker niet op de LAN :). Zou wel vet zijn als het ooit een game is die iedereen kan draaien.

Maar zoiets als GTA 2 zou echt tof zijn met z'n 25en in een groot level, maar dat is ook al beperkt tot 8. :'( waarom Rockstar? Waarom?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
World in conflict kan met 16 mensen geloof ik.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

MsG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:43:
Maar zoiets als GTA 2 zou echt tof zijn met z'n 25en in een groot level, maar dat is ook al beperkt tot 8. :'( waarom Rockstar? Waarom?
meuk: Multi Theft Auto: San Andreas 1.0 werkt ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Zou inderdaad nog een optie zijn :P hoewel GTA2 qua multiplayer leuker is :).

Jammer dat zulke features hardcoded gelocked zijn en niet gewoon alleen uitgeschakeld voor huidige computers, maar dat je het jaren later wel zou kunnen. Zo zou Age of Empires II met z'n 20en op een reusachtige map technisch tegenwoordig best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of nations heeft ondersteuning tot 8 spelers.

Ik ken eigenlijk geen RTS games die meer ondersteunen, ja alleen world in conflict met 16 maar daar heb je nog een beste pc voor nodig wil het een beetje normaal draaien met zoveel spelers (heeft iedereen dat?).

Race game is eigenlijk Trackmania de enige die ik ken die een heleboel spelers aan kan. Je hebt dacht ik twee modes, de eerste en meest gespeelde is wie de snelste ronde neerzet en je mag binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk pogingen daarvoor doen. En de tweede is dacht ik dat iedereen maar 1 kans krijgt om een snelle ronde neer te zetten een f1 systeem achtig iets meende ik.

In beide modussen zit geen collisie detectie maar dat is in Trackmania imho geen gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan RTCW niet gewoon met z'n allen? En DeltaForce moet ook lukken lijkt me zo :)

[ Voor 39% gewijzigd door The Eagle op 04-09-2009 01:29 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Powrskin schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:47:
World in conflict kan met 16 mensen geloof ik.
GTA IV wil niet over LAN geloof ik en daar is geen 1 PC tegen opgewassen, zeker niet op de LAN :). Zou wel vet zijn als het ooit een game is die iedereen kan draaien.
Hou er altijd rekening mee dat niet iedereen een snel C2D/C2Q heeft :)

[ Voor 11% gewijzigd door niels88 op 04-09-2009 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
The Eagle schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:28:
Kan RTCW niet gewoon met z'n allen? En DeltaForce moet ook lukken lijkt me zo :)
Het ging me ook meer om RTS en racegames :). Voor FPS zijn er eerder meer games die wél 25 aan kunnen dan niet. Maar misschien dat we die genres toch in stukken moeten spelen als er echt geen Massive RTS-en bestaan.
niels88 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:33:
[...]

[...]

Hou er altijd rekening mee dat niet iedereen een snel C2D/C2Q heeft :)
Ja klopt daarom zei ik dat ook :), GTA draait nu nog niet eens bij iedereen echt goed. laat staan bij iedereen op de lan :P.

[ Voor 82% gewijzigd door MsG op 04-09-2009 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Team Fortress 2
zijn wij ook mee begonnen op een LAN, ongeveer even groot.

je moet het ff doorhebben, maar daarna is het echt onwijs tof

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iClock
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10-2023
F.E.A.R Combat is ook altijd lachen en gratis te downloaden :)

Edit.
Halo blijft ook een topper! Alleen niet cker of je bij deze 2 ook kunt Lannen

[ Voor 41% gewijzigd door iClock op 04-09-2009 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Live for Speed (max 32 man op een server geloof ik)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Vrijwel alle multi-player source-engine-based spellen zoals de eerder genoemde CSS, TF2 en natuurlijk left4dead, ook half-life 2: death match is altijd lachen (en gratis in veel gevallen)

Pagina: 1