Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
GTA IV wil niet over LAN geloof ik en daar is geen 1 PC tegen opgewassen, zeker niet op de LAN
Maar zoiets als GTA 2 zou echt tof zijn met z'n 25en in een groot level, maar dat is ook al beperkt tot 8.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
meuk: Multi Theft Auto: San Andreas 1.0 werkt ookMsG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:43:
Maar zoiets als GTA 2 zou echt tof zijn met z'n 25en in een groot level, maar dat is ook al beperkt tot 8.waarom Rockstar? Waarom?
Jammer dat zulke features hardcoded gelocked zijn en niet gewoon alleen uitgeschakeld voor huidige computers, maar dat je het jaren later wel zou kunnen. Zo zou Age of Empires II met z'n 20en op een reusachtige map technisch tegenwoordig best kunnen.
Verwijderd
Ik ken eigenlijk geen RTS games die meer ondersteunen, ja alleen world in conflict met 16 maar daar heb je nog een beste pc voor nodig wil het een beetje normaal draaien met zoveel spelers (heeft iedereen dat?).
Race game is eigenlijk Trackmania de enige die ik ken die een heleboel spelers aan kan. Je hebt dacht ik twee modes, de eerste en meest gespeelde is wie de snelste ronde neerzet en je mag binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk pogingen daarvoor doen. En de tweede is dacht ik dat iedereen maar 1 kans krijgt om een snelle ronde neer te zetten een f1 systeem achtig iets meende ik.
In beide modussen zit geen collisie detectie maar dat is in Trackmania imho geen gemis.
[ Voor 39% gewijzigd door The Eagle op 04-09-2009 01:29 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Powrskin schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:47:
World in conflict kan met 16 mensen geloof ik.
Hou er altijd rekening mee dat niet iedereen een snel C2D/C2Q heeftGTA IV wil niet over LAN geloof ik en daar is geen 1 PC tegen opgewassen, zeker niet op de LAN. Zou wel vet zijn als het ooit een game is die iedereen kan draaien.
[ Voor 11% gewijzigd door niels88 op 04-09-2009 01:35 ]
Het ging me ook meer om RTS en racegamesThe Eagle schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:28:
Kan RTCW niet gewoon met z'n allen? En DeltaForce moet ook lukken lijkt me zo
Ja klopt daarom zei ik dat ookniels88 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:33:
[...]
[...]
Hou er altijd rekening mee dat niet iedereen een snel C2D/C2Q heeft
[ Voor 82% gewijzigd door MsG op 04-09-2009 01:54 ]
zijn wij ook mee begonnen op een LAN, ongeveer even groot.
je moet het ff doorhebben, maar daarna is het echt onwijs tof
Edit.
Halo blijft ook een topper! Alleen niet cker of je bij deze 2 ook kunt Lannen
[ Voor 41% gewijzigd door iClock op 04-09-2009 01:58 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.