Toon posts:

Kan iemand mij vertellen??

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een acer Extensa 5230e laptop gekocht, alleen hierop stond vista. En omdat het systeem nu eenmaal te traag is om er vista op te draaien heb ik er windows xp opgezet.
Alleen nu kan ik nergens geen drivers vinden van de videokaart, alleen de drivers die zijn ontwikkelt voor windows vista.
Aangezien we een tijdje op visite zijn aan de andere kant van het land, ben ik niet in bezit van mijn back-up cd (het liefst hou ik ook gewoon xp erop).
Als het goed is (heb ook geen boekje bij mij) gaat het om deze videokaart intel gma 4500hd, weet iemand of ik hiervoor nog ergens een driver kan downloaden voor windows xp? Zo ja, zouden jullie dat dan willen vertellen :P

BvB

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:05
Voila:
http://www.vga.pe.kr/xe/?document_srl=175367 (hopelijk geen Koreaanse versie)
1 minuut werk op google..

Probeer volgende keer ook een duidelijkere titel te zoeken (bijvoorbeeld: '[XP] Intel GMA 4500 HD drivers')

En heeft niets te maken met Processors, Moederborden & Geheugen, neem volgende keer Videokaarten & Beeldschermen als subforum. ;)

Welkom op GoT trouwens! :w

[ Voor 32% gewijzigd door Malantur op 03-09-2009 23:09 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-01 15:44
De drivers hiervoor zijn gewoon te vinden op de Acer site. XP & Vista, zowel de 32b en de 64b edities.

Ik kan je helaas geen directe link geven, maar ze staan zeker weten op de acer website.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet goed gezocht heb, maar heb die site van acer wel 10 keer bezocht en alleen die van vista kunnen vinden, en bij google kon ik ook al niks vinden. Maar dat kan ook komen dat ik al vanaf 5 uur bezig ben met windows xp ee beetje fatsoenlijk aan de praat te krijgen. Maar ik ga het gelijk even proberen. Thanks.

Verwijderd

Alstu: http://downloadcenter.int...x?ProductID=2991&lang=eng
nieuwste drivers, maar de volgende keer wel eerst ff goed zoeken aub!
/me geeft luie Smartievz een schop onder z'n/haar kont :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zie het nu ook staan bij acer. Ik had niet gezien dat ik die besturingssystemen boven aan kon veranderen *schaamt zich diep*

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De drivers zijn inderdaad vrij makkelijk te vinden op de site. Zo niet dan zijn er nog talloze andere sites (driverguide bijvoorbeeld) waar je kunt gaan zoeken. En uiteraard is een bezoekje aan de intel site ook nooit weg als je inteldrivers nodig hebt.

Hoe dan ook gaat dit topic op slot, omdat we toch iets meer inzet verwachten voordat je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.