• roedi06
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 23:12
Beste tweakers,

Ik heb een tweedehands Antec P182 op de kop weten te tikken. Prima kast. Alleen ik heb er niet de zogenaamde 'thumb screws' bij gekregen om de HDD's in de onderste bay te plaatsen. Weet iemand of ik die kan krijgen ergens, of dat ik die bij de doe hetzelf zaak kan kopen??? Ik weet niet hoe groot ze moeten zij en/of hoe ze eruit zien??? Hopelijk kunnen jullie me helpen, want ik krijg ze er nu niet in .... en ja, ik heb gezocht ;) maar kan het niet vinden tot nu toe..

[ Voor 6% gewijzigd door roedi06 op 03-09-2009 22:49 ]

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Antec heeft een eigen webshop waar je spare parts kan bestellen, ik heb zo even niet alleen de duimschroeven weten te vinden maar ik denk dat ze hier wel bij zitten :+

http://www.antec.com/Europe/Detail.bok?no=602

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
eerste hit op google: antec p182 screws

discogs

• roedi06
Sorry voor m'n slechte zoekwerk.. en ik maar zoeken op thoumb screws en p182.. geen resultaat.. schaam
bedanktAfbeeldingslocatie: http://www.antec.com/catalog/P180HDD_screws.JPG
Dit zijn ze dus, die moet ik ook wel bij de Gamma kunnen krijgen. Weet iemand uit ervaring wat de lengte van deze schroeven ongeveer is??? anders ga ik het wel schatten, maar mocht iemand dit weten: graag!

[ Voor 65% gewijzigd door roedi06 op 03-09-2009 23:08 ]

• loewie1984
Wat je wel kan proberen is gewoon m-draad schroeven en daar een ringetje tegen aan te schuiven, zo creeer je ook een groter oppervlak aan de schroefkop, en voorkom je dus dat schroefjes door het rubber heen gaan en de schijf uiteindelijk niet vast zit. Want ik denk niet dat je die exacte schroeven gaat vinden in de bouwmarkt.

Van de andere kant, ik begrijp dat je misschien weinig geduld hebt met je nieuwe aanwinst ik zou er ook blij mee zijn. Maar die 5 euro of 12 dollar is het wachten wel waard. Je krijgt dan gewoon de schroeven die erbij horen!

discogs

• roedi06
loewie-643- schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:24:
Wat je wel kan proberen is gewoon m-draad schroeven en daar een ringetje tegen aan te schuiven, zo creeer je ook een groter oppervlak aan de schroefkop, en voorkom je dus dat schroefjes door het rubber heen gaan en de schijf uiteindelijk niet vast zit. Want ik denk niet dat je die exacte schroeven gaat vinden in de bouwmarkt.

Van de andere kant, ik begrijp dat je misschien weinig geduld hebt met je nieuwe aanwinst ik zou er ook blij mee zijn. Maar die 5 euro of 12 dollar is het wachten wel waard. Je krijgt dan gewoon de schroeven die erbij horen!
Mee eens! Ik ga morgen gewoon kijken in de Gamma of ze een vergelijkbaar schroefdraurad hebben en dan kun je met een ijzerzaag en een ringetje ver komen denk ik! Mocht ik niet slagen, dan kan ik altijd nog bij Antec bestellen natuurlijk.. ik kan me haast niet voorstellen dat ik dit zelf niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
Heb vandaag M3 schroeven gehaald met een ringetje achter de kop van de schroef. Met een beetje zagen (om de schroef op goeie lengte te brengen) hangen ze er nu allemaal netjes in _/-\o_ . Ik ben blij dat ik geen schroeven bij Antec heb besteld nu, dit past ook prima en bovendien was ik nu binnen een uurtje en 2 euro verder klaar!! Dus mocht het een van jullie ooit overkomen: M3 schroeven doen 'the trick'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Goed om te horen! goedkope oplossing, doe je je naam als tweaker zijnde toch weer eer aan 8)

discogs

Pagina: 1