Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vast telefoonnummer overzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil graag van provider verwisselen (van scarlet naar online)
Nu bij het overstappen wordt er gevraagd:
wil je je vaste telefoonnummer overzetten ?
wat inhoud dat je telefoon abonnement wordt omgezet naar die van online ipv kpn
alleen vraag ik me af of je dan gewoon je oude telefoon nummer kan behouden,
,heeft dit wel uberhaupt te maken met nummer behoud?
Ik heb al een beetje op forums lopen kijken maar het geeft mij niet echt een duidelijk antwoord
Ook heb ik op online.nl gekeken en daar staat over het nummerbehoud dat je je nummer kan behouden
als je apart telefonie opvraagd van online. Maar het punt is juist ik wil graag een pakket van onbeperkt bellen + 20 mb internet dus hier heb ik nog niet heel veel aan.

mijn vraag is dus:
staan deze 2 dingen (vaste tel nummer overzetten en nummerbehoud) los van elkaar of betekend het
dat ik van online een nieuwe telefoon nummer krijg?

Mischien ben ik een beetje te voorzichtig want het kan ook gewoon dat je dit na je aanvragen hoort
of je je nummer wilt behouden, alleen wil ik het gewoon even zeker weten ;)
het spijt me als ik een beetje verwarrend ben in mijn uitleg ik hoop dat jullie het begrijpen ;)

Alvast zeer bedankt!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:20
Vaste tel nummer overzetten is je huidige bij hun onderbrengen voor zover ik weet, verder als er expliciet nummer-behoud wordt gevraagd, deze dan altijd aanvinken. Verder lagen wij er heel vaak uit wat betreft de Livebox (poos geleden), wij hebben dus ons nummer bij KPN gehouden en hebben een tweede nummer bij Online gekregen voor als het een keer zou uitvallen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie ! :)