Ik weet niet of dit probleem al eerder besproken is, maar kon in ieder geval niet vinden op GoT of Google.
Het probleem zit zo:
Ik maak gebruik van IE8 heb een raar probleempje.
Als ik websites bezoek doen de meeste het niet. En dan bedoel ik bijvoorbeeld zo:
Eerste tabblad werkt wel. Open ik een 2e tabblad of 2e IE8 om een website te openen, dan blijft die maar oneindig doorladen en toont website niet.
Open ik een 3e tabblad/IE8 dan doet die het nog steeds niet en blijft weer laden.
Laat ik de 2e en 3e aanstaan en open een 4e met dezelfde website die ik ook probeer te openen in de 2e en 3e, dan doet die het wel. En dan weer zo.. een paar niet, eentje wel en dan weer een paar niet.
Dus als ik meerdere website wil bezoeken moet ik allemaal tabbladen openlaten die constant aan het laden is voor niks.
Dacht eerst dat het zal liggen aan de cookies/cache/temp internet files, maar na het legen blijft het probleem nog steeds.
In Firefox heb ik het probleem overigens helemaal niet.
Wat heb ik geprobeerd?
- Cache/cookies/temp geleegd van IE.
- Virtueel geheugen vergroot
- Andere RAM modules geprobeerd
- IE8 opnieuw geinstalleerd
- Diverse spyware/virusscanners gedraaid, oa CC Cleaner, Spybot, Adaware en AVG
Wat ik niet wil:
- Firefox gebruiken (dus ook niet zeggen dat ik maar FF moet gebruiken, want dat lost het probleem niet op)
- OS opnieuw installeren
Hopelijk is dit een bekend probleem en is het makkelijk te verhelpen. Zo is surfen niet echt een pretje.
Hoor graag als jullie oplossing en/of suggesties hebben.
Het probleem zit zo:
Ik maak gebruik van IE8 heb een raar probleempje.
Als ik websites bezoek doen de meeste het niet. En dan bedoel ik bijvoorbeeld zo:
Eerste tabblad werkt wel. Open ik een 2e tabblad of 2e IE8 om een website te openen, dan blijft die maar oneindig doorladen en toont website niet.
Open ik een 3e tabblad/IE8 dan doet die het nog steeds niet en blijft weer laden.
Laat ik de 2e en 3e aanstaan en open een 4e met dezelfde website die ik ook probeer te openen in de 2e en 3e, dan doet die het wel. En dan weer zo.. een paar niet, eentje wel en dan weer een paar niet.
Dus als ik meerdere website wil bezoeken moet ik allemaal tabbladen openlaten die constant aan het laden is voor niks.
Dacht eerst dat het zal liggen aan de cookies/cache/temp internet files, maar na het legen blijft het probleem nog steeds.
In Firefox heb ik het probleem overigens helemaal niet.
Wat heb ik geprobeerd?
- Cache/cookies/temp geleegd van IE.
- Virtueel geheugen vergroot
- Andere RAM modules geprobeerd
- IE8 opnieuw geinstalleerd
- Diverse spyware/virusscanners gedraaid, oa CC Cleaner, Spybot, Adaware en AVG
Wat ik niet wil:
- Firefox gebruiken (dus ook niet zeggen dat ik maar FF moet gebruiken, want dat lost het probleem niet op)
- OS opnieuw installeren
Hopelijk is dit een bekend probleem en is het makkelijk te verhelpen. Zo is surfen niet echt een pretje.
Hoor graag als jullie oplossing en/of suggesties hebben.