Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan Linksys router niet configureren, setup scherm halfleeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

de afgelopen twee weken is het internet enorm traag geweest, ik wilde afgelopen week de router opnieuw te configureren. Alleen als ik de router wil configureren dan zie ik dit

Hier klopt dus duidelijk iets niet, er hoort veel meer data te staan. Ik heb alleen geen idee hoe dit op te lossen.

Linksys router type WRT45G.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Andere pc en/of browser proberen, router opnieuw opstarten en desnoods router resetten naar de fabrieksinstellingen.

Verwijderd

Topicstarter
andere pc geprobeerd, de pc die direct via de kabel verbonden is geeft hetzelfde beeld. Als je met terug naar fabrieksinstellingen bedoelt, de resetknop langer dan vijf seconden inhouden, dan is dat ook al geprobeerd.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Fabrieksinstellingen herstellen gaat meestel via het menu :) of door de resetknop een bepaalde periode (30sec?) ingedrukt te houden; zie handleiding.

Router een kwartiertje van de stroom afhalen, kan ook helpen, mocht overhitting dit veroorzaken.

[ Voor 25% gewijzigd door schaduw op 03-09-2009 20:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ik zal dat straks als ik weer thuis ben even proberen. Ik laat nog wel weten of het is gelukt

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Reset is knopje achterin indrukken, stroom eraf even wachten en weer terug erop, terwijl je de hele tijd de reset ingedrukt houd met een paperclip oid.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:22:
andere pc geprobeerd, de pc die direct via de kabel verbonden is geeft hetzelfde beeld. Als je met terug naar fabrieksinstellingen bedoelt, de resetknop langer dan vijf seconden inhouden, dan is dat ook al geprobeerd.
Ook een andere browser?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Je gebruikt toch niet toevallig een gehackte versie van windows he??

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:44:
Je gebruikt toch niet toevallig een gehackte versie van windows he??
uhu?

Wat heeft dat te maken met dit probleem?
Waarschijnlijk niets,

TS kan proberen de router eventjes te herstarten of terug naar fabrieksinstellingen zetten. Het lijkt alsof het intern geheugen van de router vol is door een memoryleak (had ik ook last van)

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-11 14:16
Ik heb ook wel eens vergelijkbare problemen met deze router, maar meestal is het verholpen door even de spanning eraf te halen.

Wat ik nog het meest tegenkom is dat ik na het inloggen een blanco scherm te zien krijg, dus echt helemaal niks of dat ik gewoon geen response krijg.

Maar tegenwoordig snappen mijn ouders dat nu ook, die halen nu zelf eerst even de stroom eraf als het niet werkt en pas daarna komen ze bij mij aankloppen. Is wel lastig, maar zolang het niet te vaak gebeurt laat ik het zo.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:12
Heb je misschien Javascript uit staan? Nou dacht ik dat de standaardinterface van Linksys geen (of weinig) Javascript gebruikte, maar zeker weten doe ik dat niet meer.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:49
Dit probleem komt helaas wel vaker voor bij deze producten. Meestal als je de stroom er een tijdje af haalt, andere browser probeert met lege koek trommel dan wil hij het nog wel eens doen.

Toevallig niet de allernieuwste firmware erop gezet? Misschien dat daar een bug in zit?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat het zo lang heeft geduurd voor een reply. door het verbouwen van de woonkamer heeft het internet er een tijdje uitgelegen.

De router is dus een aantal dagen van het stroom afgeweest, ik heb net geprobeerd in een browser de router te configureren. Op drie verschillende pc's met allemaal lege browsers geprobeerd en nog steeds hetzelfde resultaat.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Reset gedaan zoals ik beschreef?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1