hoi ik heb nog ergens een oude pc staan en die blijft elke keer maar opnieuw opstarten, ik kom niet verder als het opstart scherm.
als ik de computer opstart dan kan ik nog wel in de bios maar als die verder gaat staat er windows in veilig modus opstarten of windows normaal opstarten. het maakt niet uit wat ik doe daarna begint het weer van voor af aan en ik zou niet weten waar dat aan zou kunnen liggen.
ik heb al een aantal dingen geprobeert om te kijken of het niet 1 van de onderdelen zou kunnen zijn.
ik heb het geheugen er uit gehaald alle twee de modules en daarna allebij apart geprobeert maar dat heeft niet geholpen.
ik heb ook nog een ander toetsenbord en muis geprobeert maar dit heeft ook niet geholpen.
heb de videokaart eruit gehaalt maar ook heeft geen effect gehad.
ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd maar ik geloof dat er dit in zit:
proccesor is een 2800+
hdd is een IDE 80gb zou niet weten wat voor merk
moederbord weet ik niet.
videokaart is een nvdia gf6200.
voeding is 300watt merk weet ik niet is iig geen bekend merk.
geheugen is geloof ik 1x 256 mb en 1x 512mb bijde 400mhz ddr1 cl3
en het besturings stysteem is windows xp
alle onderdelen zitten er gewoon goed in. en het hij maakt ook geen rara piepjes ofzo.
weet iemand toevallig waar het aan zou kunnen liggen?
greetz,
wbking
als ik de computer opstart dan kan ik nog wel in de bios maar als die verder gaat staat er windows in veilig modus opstarten of windows normaal opstarten. het maakt niet uit wat ik doe daarna begint het weer van voor af aan en ik zou niet weten waar dat aan zou kunnen liggen.
ik heb al een aantal dingen geprobeert om te kijken of het niet 1 van de onderdelen zou kunnen zijn.
ik heb het geheugen er uit gehaald alle twee de modules en daarna allebij apart geprobeert maar dat heeft niet geholpen.
ik heb ook nog een ander toetsenbord en muis geprobeert maar dit heeft ook niet geholpen.
heb de videokaart eruit gehaalt maar ook heeft geen effect gehad.
ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd maar ik geloof dat er dit in zit:
proccesor is een 2800+
hdd is een IDE 80gb zou niet weten wat voor merk
moederbord weet ik niet.
videokaart is een nvdia gf6200.
voeding is 300watt merk weet ik niet is iig geen bekend merk.
geheugen is geloof ik 1x 256 mb en 1x 512mb bijde 400mhz ddr1 cl3
en het besturings stysteem is windows xp
alle onderdelen zitten er gewoon goed in. en het hij maakt ook geen rara piepjes ofzo.
weet iemand toevallig waar het aan zou kunnen liggen?
greetz,
wbking