Vista Installatie Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• slennie12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-07-2024
Hallo Iedereen

Ik heb al een tijdje een systeem, die op papier goed zou moeten doen maar in de praktijk valt het tegen.

Omdat mijn vorige systeem het wel altijd goed deed, en deze niet, dacht ik eens een legitieme Windows erop te zetten, aangezien die er niet op stond.

Besteld bij informatique.nl, een box versie, kreeg ik een oem versie binnen, aan de telefoon gediscuseerd, en het bleek dus dat ze die particuliere versie niet verkochten aangezien ik een oem versie binnen kreeg.

Nu moet dit echter ook geen probleem zijn, dacht ik.

Maar nu tijdens de installatie begint ie met loading files, dan krijg ik het scherm maar geen vensters erop, ik haal de cd eruit en het venster komt.

Dit is lijkt mij niet echt regulier om zo te installeren,

ik had ook nog een cd van windows 7 beta

hierbij hetzelfde probleem

bij elk venster moet ik eruit halen, waarna de installatie zegt na taal kiezen, dat ie de drivers van de cd/dvd mist, ik heb hier echter nog nooit problemen mee gehad, en nu doet ie bjina niks meer.
de harde schijf heb ik ook nog geformateerd met een xp installatie maar dat maakt geen verschil,

weet er hier iemand een bruikbare tip hierover want op google kan ik er niks over vinden.

thanks, Lennart

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT :)

Er zijn hier op het forum vast wel mensen die je van tips kunnen voorzien. Maar dat kan je dan beter even in Windows Clients vragen in plaats van in het Shopping Forum :)

Aangezien er aan je startpost nog het een en ander ontbreekt (zoals specificaties van het systeem waar het om gaat) zet ik dit topic op slot in plaats van het te verplaatsen.

Lees even de verschillende FAQ's en HOWTO's door die bovenaan Windows Clients vermeld staan en bekijk ook even Windows Clients - Beleid voordat je daar een nieuwe poging waagt.

Succes met het oplossen van je probleem :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.