Toon posts:

Ja sorry.... maar dus gelijk maar meerdere vragen,

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Verwijderd

Topicstarter
bedoel t niet kwaad! ; ) Maar ben nu net een klein jaar bezig met video dingetjes van tijd tot tijd en werk tot nu toe met een 20 euro intertoys cam op aaa bat. dus 20 min film in lage kwaliteit en gebruik moviemaker en sinds kort Zwei-Stein voor edit dingetjes en zo. Linkjes zijn de eerste waar ik ook Zwei-stein in gebruikt heb.

http://www.youtube.com/watch?v=2tqKwiE2zgg

http://www.youtube.com/watch?v=E9fTa-1blm0

Errr ja die muziek is dus van mij tenminste.. muziek nah laat maar.....

En voor de vraagjes: weet iemand of je in Zwei-stein (oppassen dat je die n niet tiept) beeld over elkaar kan plakken? en of stukjes weg kan "selecteren" De handleiding van hun is alleen online en heb thuis nog geen enkele line on of wat dan ook en bovendien zit dat ding zwaar irritant onbegrijpelijk voor mij in-elkaar: zelfde in t programma begin bepaalde dingen te snappen maar puur door net zolang op de knoppies te drukken tot dat er wat gebeurt; dus als iemand me daar verder kan bij helpen... in het oetluls astublieft? Verder ben ik van plan om mij er wat mee te gaan uitbreiden en ga dus eerst een andere videocam aanschaffen: denk dat een nieuwe hdd (???) camcorder moet voldoen voor te beginnen met t opnemen van videoclipjes ed voor beginnende/low-budget bands. Of is 800.000 pxls eigenlijk meer als voldoende ben er in ieder geval zeker van op harddisk te willen opnemen weet je zeker dat je goed zit en anders dump op pc en verder.

Nu weet ik dat dit vragen naar t onmogelijke is maar heb dus een standaard atleton 2.6g met 2gb werkgeheugen en verder geen grafische kaarten enzo maar als ik een edit programma wil aanschaffen met zeg maar t gebruiksgemak van moviemaker maar waar je wel beelden mee kan laten morphen enzo en overelkaar heen kan plakken; gewoon de KOELE SHIZZLE dus????? : ) (ach ik wel..) Is dat A; uberhaupt mogelijk met mijn pc; tijd geen probleem als mn fx de boel laat happeren haal ik er 1 af; render en ga vanaf daar weer verder; zwei-stein record tot nu toe is 9 1/2 uur aan renderen voor 2.15 minuut beeldmateriaal; ik begrijp ook dat appels beter zijn als dinstels of atlrikozen maar budget heh..? damn. Dus render de grote pas als ik weg ga of een tukje ga doen. En als laatste ja.... voor max 500,- euro de beste camkeus voor datgene wat ik dus wil ga doen. In ieder geval hoop ik dat er iemand in ieder geval zin heeft gehad om al dit gelul te lezen en nog meer dat iemand mij wat licht op de duisternis kan schijnen (zonder in maclite in mn.... ja niet daar dus) Cheerio's en alvast bedankt MVG

Jeroen Pots

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 21:44
Beste SputterFukk/Jeroen,

Ik heb je stukje gelezen en ik moet zeggen dat ik het zeer interessant vindt om te lezen welk taalgebruik er op vandaag allemaal in de mode is. Mag ik je adviseren om het stukje eens te herschrijven in Nederlandse taal zonder het gebruik van woorden als: "errr, jah uhmm, in het oetluls aub, gelul lezen..."

We willen je best helpen, je bent nieuw ook dat is geen probleem, net zoals elk ander forum hebben we hier huisregels die vrij gemakkelijk te vinden zijn. Dan is er nog onze geweldige pricewatch waar je vrijwel in een oog opslag kunt zien welke camera voor jou geschikt kan zijn door de criteria zoals budget, merk, type, of andere specificaties direct aan te passen.

Zou krijg je in ieder geval een accuraat overzicht van beschikbare apparaten, waarna je elk apparaat kan googlen voor een review.

Laten we daar eens mee beginnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door loewie1984 op 03-09-2009 16:34 ]

discogs

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik heb ook wat moeite met het taalgebruik in je verhaal ;), maar omdat ik je clipjes op youtube wel grappig vind toch een reactie:

Google eens op 'open source video editing' en je vind wel lijstjes met gratis programma's die je eens kunt proberen. Erg veel zijn het er nou ook weer niet, maar er zit vast wel iets tussen waar je weer verder mee kunt.

Je pc lijkt me snel genoeg voor dit soort dingen, al zal het renderen van een filmpje altijd wat tijd kosten.

Voor camera's zul je zelf ook wat speurwerk moeten verrichten, de pricewatch is inderdaad een mooi begin. Als je nu met een camera van twee tientjes al dingen kunt maken, voldoet een tweedehandsje met een betere beeldkwaliteit vast ook wel.

Low budget fröbel art ftw! Succes.

ps: muziek echt helemaal zelf gemaakt?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dit topic heeft in zijn huidige vorm geen bestaansrecht op GoT.
Zoals reeds aangegeven hebben we ook hier huisregels etc. Lees die even door.
Kom je er met de zoekfunctie, google en bestaande topics niet uit, dan kan je wederom een topic maken (mits dit ook nodig is en andere bestaande topics geen soelaas brengen.
Dat nieuwe topic is dan voorzien van proper nederlands a.u.b., wat je nu schrijft is onleesbaar en onbegrijpelijk.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Dit topic is gesloten.