Moderatie performance

Pagina: 1
Acties:

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Topicstarter
Is er met de nieuwe moderatiesysteem de optie "moderatie performance" onder kopje Community - > Moderatie komen te vervallen? Ik vond het altijd wel interessant om te zien wat nu het gemiddelde oordeel was. Waar kan ik dit nu vinden of waarom is dit eruit gesloopt?

M@Dd09

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, die is er niet meer voor zover ik weet (althans, het ding is niet meer zichtbaar voor ALLE users).

plan: Moderatiesysteem getweakt
Dit .plan is misschien wel leuk om een door te nemen :)

[ Voor 45% gewijzigd door TERW_DAN op 03-09-2009 16:02 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Moderatie performance is anders bij mij nog steeds zichtbaar...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TERW_DAN schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:24:
Ja, die is er niet meer voor zover ik weet (althans, het ding is niet meer zichtbaar voor users).
Alleen voor bepaalde users toch? Ik als ProMod zie mijn modperformance namelijk nog wel.

Virussen? Scan ze hier!

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Topicstarter
wildhagen schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:27:
[...]

Alleen voor bepaalde users toch? Ik als ProMod zie mijn modperformance namelijk nog wel.
Dat zal het zijn, ben tijdje met vakantie geweest (wie niet) en ben dus nu mn Pro ExpertMod kwijt.... anyways thnx voor de info.

Zie net bij Wiethoofd dat ik niet mag kijken en "Meestermod" moet zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Maddog McHare op 03-09-2009 15:36 ]

M@Dd09

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Moderatie performance

Voor deze actie moet je ingelogd zijn en minimaal meester-mod zijn.
offtopic:
ter info

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Users met 1x of 2x weging kunnen inderdaad hun performance niet meer inzien. Users met 4x of 6x weging kunnen dat wel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Topicstarter
Eerder was duidelijk dat een maandl ang moderaties werden bekeken, de gemiddelde afwijking X niet werd overschreden je automatisch Expert werdt. IS dit niet meer? Wat moet je er dan voor doen of is dit "geheim" zodat "The System" niet gemanipuleerd kan worden? >:) (niet dat dat mijn bedoeling is hoor)

M@Dd09

• Dirk

Dirk

De gemiddelde afwijking is nog steeds een van de eisen, al is deze afgezwakt voor de laagste niveaus en er zijn nieuwe eisen bij gekomen. Deze nieuwe eisen zijn inderdaad geheim.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Topicstarter
Ik krijg het vermoeden dat het inderdaad nu ook aan je Karma gekoppeld is (niet anders dan logisch lijkt me) . Zou ook een verklaring zijn voor het feit dat ik van mn expertmod af ben gegooid. Is daar wel iets over te zeggen of is dat ook geheim?

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik ben blijkbaar net van x2 naar x4 gegaan, waardoor ik opnieuw mijn moderatieperformance kan bekijken. Alleen worden alle moderaties getoond die ik ooit heb gedaan en niet enkel die van de laatste maand. Is dat de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat lijkt me een bugje te zijn eerlijk gezegd. Ik zie de datum ook staan van 2-11-1969 tot 1-1-1970. Die pagina is hier ook retetraag in IE, denk niet dat dat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik zie dat je al een bugreport hebt aangemaakt. De pagina laadt bij mij ook niet al te snel, wat me logisch lijkt met een slordige 1400 queries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Met 1400 is hij inderdaad niet al te snel, maar dat is voor de meeste mensen wel normaal hier, aangezien je dat met actief modden per maand gemakkelijk haalt. Firefox loopt hier bijna vast op de 47k die hij voor mij moet inladen...

Ik had eerder vandaag dus ook al een devtrack aangemaakt: devtrack: Moderatie performance stuque

[ Voor 25% gewijzigd door Dirk op 03-10-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Kan al een aantal dagen mijn modperformance niet meer bekijken, net lukte het dan toevallig wel maar daarna liep de boel vast.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:20

rob_erwt

What does this button do?

Euh ja, af en toe moet je niet proberen te fixen wat niet stuk is als devver... ;) Enniewees, zou nu gefixed moeten zijn (zie ook devtrack: Moderatie performance stuque)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1