M@Dd09
plan: Moderatiesysteem getweakt
Dit .plan is misschien wel leuk om een door te nemen
[ Voor 45% gewijzigd door TERW_DAN op 03-09-2009 16:02 ]
Alleen voor bepaalde users toch? Ik als ProMod zie mijn modperformance namelijk nog wel.TERW_DAN schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:24:
Ja, die is er niet meer voor zover ik weet (althans, het ding is niet meer zichtbaar voor users).
Virussen? Scan ze hier!
Dat zal het zijn, ben tijdje met vakantie geweest (wie niet) en ben dus nu mn Pro ExpertMod kwijt.... anyways thnx voor de info.wildhagen schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:27:
[...]
Alleen voor bepaalde users toch? Ik als ProMod zie mijn modperformance namelijk nog wel.
Zie net bij Wiethoofd dat ik niet mag kijken en "Meestermod" moet zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Maddog McHare op 03-09-2009 15:36 ]
M@Dd09
Moderatie performance
Voor deze actie moet je ingelogd zijn en minimaal meester-mod zijn.
ter info
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
M@Dd09
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
M@Dd09
Ik had eerder vandaag dus ook al een devtrack aangemaakt: devtrack: Moderatie performance stuque
[ Voor 25% gewijzigd door Dirk op 03-10-2009 21:20 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Never underestimate the power of stupid people in large groups