Toon posts:

Tanarus...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al jaren een geweldig spel dat Tanarus heet... Het komt erop neer dat je online in een tank andere tankjes af kan knallen... Dit kan geschieden door ze hoog in de lucht te schieten en ze te pletter laten vallen of door ze dood te mijnen, laseren, enz... Het spel is te krijgen op www.tanarus.com en voor diegene die het nog nooit heeft gespeeld is het een aanrader, maar voor degenen die het spel wel kennen en/of spelen heb ik een vraag, want de laatste tijd duiken er steeds meer cheats op in het spel... Nou ben ik ook altijd bereid mijn rank te verhogen ten koste van anderen,maar ik wil vooral weten of ik cheats kan krijgen... Alles is welkom (de zogenaamde turbo cheat ken ik al)... Bij voorbaat dank...

Verwijderd

cheaters zijn lame...:r

Verwijderd

ja man vieze lamer!! :(
dit had ik niet van een tweaker verwacht ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 maart 2001 12:38 schreef SuperSaiyanNL het volgende:
ja man vieze lamer!! :(
dit had ik niet van een tweaker verwacht ;(
Dit had ik niet van een getraind cheater en een buurjongen van mij verwacht :'(...
Cheaten is niet lame, zeker niet om andere cheaters te bestrijden, en SUPERSAYINNL jij weet dat ook wel... Wie ooit weleens in Tanarus kick SupersayinNl's ass maar (handle = DW~Pyro), want hij cheat nog meer dan ik, en niet voor nobele doeleinden...

Verwijderd

uhmm nee mrdurden ik speel tenminste spellen uit zonder code's (HITMAN)en jij doet echt alles met codes en met trainers zodat je niet dood gaat. Ik cheat niet met tanarus want ik weet niet een cheats bladmongool

Verwijderd

heb het toch maar es geprobeerd te downen....best een geinig geempie eigenlijk...!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een leugens en een bedrog op zo'n forum... Schande supersayin... Jij hebt in Tanarus wel een hack gebruikt (vanhack) en door die hack was mijn account afgesloten... In ieder geval, dit is een hopeloze discussie, reply maar via icq, of kom ff langs (is tenslotte maar 20 meter) en ik ben teleurgesteld in je :'( :r

Verwijderd

OHh ja die heb ik een keer gebreukt ja maar niet op mijn handle :)) en DASHAG heeft hem op JOUW account gebruikt zodat je handle is genned en das lullig lez all KILL dashag :)

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 15:04 schreef SuperSaiyanNL het volgende:
OHh ja die heb ik een keer gebreukt ja maar niet op mijn handle :)) en DASHAG heeft hem op JOUW account gebruikt zodat je handle is genned en das lullig lez all KILL dashag :)
wat zit je nu eigenlijk allemaal te lullen...
zeg eerst ff waar het over gaat en wees een beetje duidelijk als je een ander af zit te zeiken...kunnen we tenm,insteallemaal meegenieten!

Verwijderd

heheh mrdurden en ik zijn buren en iemand heeft op zijn account gehackt zodat ie gebanned werd :'( maar we weten meestal ook of we cheaten want we komen vaak bij elkaar om te tanarussen :o maar hoe heet jij in tanarus??? en wat speel je??
ik hoop dat het zo een beetje duidelijk voor je is en anders heb je pech gehad >:)
Pagina: 1