• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:06

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
Heuj heuj tweakers,

ik dacht dat het wel weer eens leuk was om een topic te openen over verschillende dimenties en de perceptie ervan. Ik heb daar zo mijn eigen idee van. Ik zit namelijk al een tijdje te spelen met dimenties en ook parallelle dimenties (twee verschillende zaken dus).
We kennen de drie dimenties van onze ruimte wel; lengte breedte en diepte. Nu wordt vaak gezegt dat tijd de vierde is. Maar ik zelf zit te spelen met een hypothese dat het ruimte/tijd veld mogelijk een vierde dimentionele muur is in een extradimentionele vorm. Dus...als we ons het universum zouden voorstellen als een hyperkubus of hyperbol zou het ruimte/tijdveld de vierde dimentie vormen.

Verschillende ruimte/tijdvelden zouden dan de verschillende parallelle dimenties bestaan. Alhoewel ik niet durf te zeggen of een ruimte/tijdveld zoiets als een richting heeft...

Anyhoo's misschien andere mensen hun gedachten hierover

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Verwijderd

http://www.tenthdimension.com/flash2.php

=> http://www.tenthdimension.com/medialinks.php die flash moet je bekijken dus >:)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 12:44 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:06

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
Mompeld iets van white list.
Maar ik zal het vanaaf eens reviewen voor je. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12 19:59
Daz een mooi throerietje, tja die vierde dimentionele muur dat is vage shiz, sommige throerietjes zeggen zelfs dat er 12 of meer dimentiez zijn (stringtroerie).

Verwijderd

Auredium schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:50:
Mompeld iets van white list.
Maar ik zal het vanaaf eens reviewen voor je. :)

Zo beter?
Mastermind schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:51:
Daz een mooi throerietje, tja die vierde dimentionele muur dat is vage shiz, sommige throerietjes zeggen zelfs dat er 12 of meer dimentiez zijn (stringtroerie).
Ik breek die muur wel ff!

Hey jij daar, achter je computer, ik zie je wel! :+
Wikipedia: Fourth wall

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 12:56 ]

Verwijderd

SG --> WL

Kunnen ze je daar uitlachen om je spelling ;)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

We verwachten iets meer aandacht voor de taal. ;)

Maar verder is het me niet echt duidelijk wat je nu wilt bespreken en wat je eigen visie daarop is. De aanname van tijd als vierde dimensie is op zich voer voor discussie, maar laat erg veel mogelijkheden, inclusief nogal wat jibberisch open. Een nieuwe poging voor een topic over tijd als dimensie is prima, maar probeer dan iets meer structuur in je betoog aan te brengen en kom zelf met een stelling. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.