Toon posts:

Video Out (Viper 550) naar welke TV dan ook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat doe ik toch fout joh..? Ik kom er gewoon niet uit. Hetvolgende waar ik mee zit:

Ik heb een PC met een viper 550 inclusief een S-VHS video out aansluiting. Ik heb ook het standaard verloop-kabeltje: van S-VHS naar een GELE tulp uitgang. Mijn kennis gaat zover dat GEEL voor het beeld is en rood en wit voor het (al dan niet stereo-)geluid.
Nou zit er op m'n tv en op m'n video allebei twee tulp ingangen: op m'n tv heet het: video en audio aansluiting en op de video heb ik ze in alle kleuren: tulp geel, rood en wit.

Ik wil gewoon het beeld van m'n DivX movietje dat ik full screen op m'n PCtje afspeel op m'n TV zichtbaar hebben, that's it. Of gewoon m'n computerbeeld op de tv dus. Moet dat nu via de videorecorder of kan dat gewoon rechtstreeks naar die aansluitingen op m'n tv? En op de TV, MOET het kanaal op 0 (nul) staan of kan ik elk willekeurig televisie kanaal nemen? En is er een vast frequentie waar ik me op kan richten?

Dat ik zo'n moeite zou hebben met zoiets belachelijks zeg :r:D Beetje jammer..

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-03 11:22
De tv moet op een ext kanaal staan daar kom je meestal bij om hem op nul te zetten
of de tv geeft aan ext1,2 of enz

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

Verwijderd

Topicstarter
Ah i see, ik ben weer een stapje verder.
EXT 1 geeft het idee dattie wat beeld zou willen geven, maar.. hij geeft het nog niet. Ook hier weer alle kabel combinaties geprobeerd. Die kabel is goed en brand new en werkt met verschillende andere dingen dus dat's wel ok.

Zou ik die Viper 550 video OUT nog extra moeten activeren ofzo..?

Verwijderd

yep op je viper moet je in de beeldscherminstellingen voor tv kiezen....je bent dan wel het beeld op je monitor kwijt...