Wie heeft er een mobicool T25 elektrische koelbox?

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Gekke vraag, maar ik heb vanmorgen van Conrad deze elek. koelbox binnen gekregen en als ik hem open maak met de handel volledig naar achter, dan schuiven er 2 nokjes over de handel heen en vergrendeld deze zodat hij niet dicht kan vallen. Leuk, maar nu krijg ik hem met geen mogenlijkheid meer dicht, zonder steeds de hele deksel te demonteren en er opnieuw in te leggen.. Lijkt me niet de bedoeling!

Wie heeft deze box ook?

Gr.

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07
En dat staat niet in de handleiding?

• pdc_2
Nope, er staan 2 regels uitleg bij die natuurlijk over iets anders gaan..

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even bellen anders met conrad? Mogelijk hoort het niet zo maar is er iets defect.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pdc_2
Ik heb hem maar eens goed hard doorgedrukt en dan zijn de eerste scherpe randen van de nokjes af en valt hij uiteindelijk wel door zijn beveiliging heen.. Raar maar waar. Niet de meest slimmem manier maar vast wel de goedkoopste.. Nou ik doe het er maar mee.

Het lijkt opgelost.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-07 07:27

Sprite_tm

Semi-Chinees

Okee, maar ik vraag me af wat dit in EL moet en waarom dit niet met een telefoontje naar Conrad opgelost kon worden. Slotje.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.