Hallo,
Zelf ben ik al een tijdje opzoek geweest via google naar een programma om een MSI te maken.
nu is er een groot aanbod in MSI Builders maar wat ik graag wil is misschien wel (helemaal) onmogelijk.
We zijn bezig met groot aantal nieuwe installaties van laptop's.
Hier moet dus gigantisch veel software op geinstalleerd wat veel tijd in beslag neemt.
Nu ben ik dus opzoek naar een programma dat bijhoud wat je klikt.
B.v. :
De Outlook 2007 installatie..
Deze start je 1 x handmatig op en vult alles in (mailserver etc) een programma registreer alles wat je klikt en invult en maakt hierna een MSI (of exe) waar alle kliks ingevuld zitten en het programma dus zelf installeerd.
Is dit mogelijk of vraag ik nu iets onmogelijks?
De software mag betaald zijn, maar t liefste freeware natuurlijk.
Zelf ben ik al een tijdje opzoek geweest via google naar een programma om een MSI te maken.
nu is er een groot aanbod in MSI Builders maar wat ik graag wil is misschien wel (helemaal) onmogelijk.
We zijn bezig met groot aantal nieuwe installaties van laptop's.
Hier moet dus gigantisch veel software op geinstalleerd wat veel tijd in beslag neemt.
Nu ben ik dus opzoek naar een programma dat bijhoud wat je klikt.
B.v. :
De Outlook 2007 installatie..
Deze start je 1 x handmatig op en vult alles in (mailserver etc) een programma registreer alles wat je klikt en invult en maakt hierna een MSI (of exe) waar alle kliks ingevuld zitten en het programma dus zelf installeerd.
Is dit mogelijk of vraag ik nu iets onmogelijks?
De software mag betaald zijn, maar t liefste freeware natuurlijk.