De beste ervaring die ik heb is ook met Oosterkamp (en toevalligerwijs ook met die Thomas Huijer). Hoog kennisniveau, leuke manier van lesgeven en je leert er veel meer dan uit de boeken.
Hier heb ik destijds een MCAD traject gevolgd. Had toen nog geen ervaring met .NET en C#. De opleiding was klassikaal, maar ook heel praktijkgericht. 90% van de cursus bestond in feite uit het live tonen en bespreken van codevoorbeelden in Visual Studio, maar ook het zelf oefenen, ipv doorlopen van saaie powerpoint sheets. Verder kregen we ook nog examentraining van Oosterkamp, waarbij we een aantal examens gezamelijk besproken hebben en advies kregen hoe je zo'n examen moet doen (Thomas wees bijv. ook weleens op foute antwoorden in de oefenexamens en inconsistenties in de vraagstelling).
Met Class-a heb ik trouwens ook ervaringen, was wel iets minder. De cursus hier ging meer over het juist toepassen van OO principes in C#. Maar helaas vond ik de inhoud van de cursus te beperkt (de cursus ging uiteindelijk meer over UML en de OO-basisprincipes, en bijvoorbeeld niet over design patterns en wanneer je die kunt toepassen). Daarentegen had ik wel het idee dat de docent van Class-a wist waar hij het over had, dus daar zal het zeker niet aan liggen.