Ze hebben hier net een com21 modem geinstalleerd en die blijft hangen bij het downloaden van de eerste software (van de modem zelf). Hij moet de gegevens uit maastricht halen volgens de monteur. Iemand een oplossing?
Jah.... monteur van @home er weer bij...
Sorry... maar veel andere opties dan dat heb je niet....
Sorry... maar veel andere opties dan dat heb je niet....
Denk nu niet meer, maar meteen bellen en zorgen dat ze morgen of volgende week meteen komen. En laat je zeker niet afschepen door de telefoon!Op vrijdag 02 maart 2001 20:31 schreef Bob_Dylan het volgende:
Zou die nu nog komen?
Maar mischien kunnen ze op afstand iets doen?
Heb net de helpdesk aan de lijn gehad (na 1 uur wachttijd, wel gratis nummer) en die zeiden. zet maar uit en na tien minuten maar weer aanzetten. Dus op hoop van zegen.
en?Op vrijdag 02 maart 2001 20:51 schreef Bob_Dylan het volgende:
Heb net de helpdesk aan de lijn gehad (na 1 uur wachttijd, wel gratis nummer) en die zeiden. zet maar uit en na tien minuten maar weer aanzetten. Dus op hoop van zegen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nee, hij doet nog steeds niks. Had het gister maar opgegeven en ben maar de stad in gegaan. Hij blijft proberen software te downloaden. Zal vanavond eens proberen met een andere com21 of levert dat problemen op
Gewoon helpdesk bellen voor een monteur.. andere com21 proberen kan btw geen kwaad. maar als het eenmaal werkt, wel bij die com21 blijven.Op zaterdag 03 maart 2001 12:24 schreef Bob_Dylan het volgende:
Nee, hij doet nog steeds niks. Had het gister maar opgegeven en ben maar de stad in gegaan. Hij blijft proberen software te downloaden. Zal vanavond eens proberen met een andere com21 of levert dat problemen op
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
had ik ook in et begin..
ik moes 5 dagen w8en totdat 2e lampje van linx permanent groen werd
stroom eruit en 15 min. w8en heb ik duizenden keren uitgevoerd , et helpt niet.
(Ik weet hoe het is als die com21 et niet doet ! ik ging om et halfuur steeds kijke of ie het deed!
3:00am , nog nix
)
ik moes 5 dagen w8en totdat 2e lampje van linx permanent groen werd
stroom eruit en 15 min. w8en heb ik duizenden keren uitgevoerd , et helpt niet.
(Ik weet hoe het is als die com21 et niet doet ! ik ging om et halfuur steeds kijke of ie het deed!
Verwijderd
* Als het 2de lampje van links (oranje) knippert , is er een storing.
* Als het 2de lampje van links (oranje/groen) knippert, dan heeft hij een signaal maar geen verbinding.
* Als het 2de lampje van links (oranje/groen, maar dan wat langzamer)knippert, dan is hij aan het downloaden(drivers)....
Als hij nou de hele tijd zoals in optie 2 knippert, dan zou ik het Macadres(op de onderkant) opschrijven en dan de helldesk bellen in combinatie met je postcode en huisnr kunnen ze de modem voor je invoeren en gaat hij als in optie 3 knipperen en ben je binnen 10 min online.....
* Als het 2de lampje van links (oranje/groen) knippert, dan heeft hij een signaal maar geen verbinding.
* Als het 2de lampje van links (oranje/groen, maar dan wat langzamer)knippert, dan is hij aan het downloaden(drivers)....
Als hij nou de hele tijd zoals in optie 2 knippert, dan zou ik het Macadres(op de onderkant) opschrijven en dan de helldesk bellen in combinatie met je postcode en huisnr kunnen ze de modem voor je invoeren en gaat hij als in optie 3 knipperen en ben je binnen 10 min online.....
Verwijderd
Bij mij was de eerste installatie mislukt omdat het stekkertje niet goed op de utp-kabel was gezet. Ik was er toen achter gekomen omdat ik besloot de boel zelf maar door te meten.
Verwijderd
Had ook ernstige problemen met de com 21.
Bleek gewoon doa te zijn, weken zitten sukkelen. Toen is ie vervangen en sindsdien een stabiele 256 k verbinding!!
BTW provider: zeelandslet
Bleek gewoon doa te zijn, weken zitten sukkelen. Toen is ie vervangen en sindsdien een stabiele 256 k verbinding!!
BTW provider: zeelandslet
Een Site die iedereen moet bookmarken:
modemled.cjb.net
Go there, en kijk eens..
modemled.cjb.net
Go there, en kijk eens..
Je bedoelt: www.modemled.cjb.net/Op zondag 04 maart 2001 11:53 schreef Warbringer het volgende:
Een Site die iedereen moet bookmarken:
modemled.cjb.net
Go there, en kijk eens..
Houdoe
heeft het ooit wel gewerkt
het gebeurd namelijk nogal eens dat ze vergeten om het IP adres in je com21 modem te zetten
(eigenlijk ken ik niemand waar ze hem wel in 1 keer hadden ingezet
)
ik had het zelf ook, ff bART gebeld die gozer zij oh ok ik bel wel ff met UPC binnen 10min opgelost.
ben heeeeeeeel blij met mijn bART account
nooit problemen mee
het gebeurd namelijk nogal eens dat ze vergeten om het IP adres in je com21 modem te zetten
(eigenlijk ken ik niemand waar ze hem wel in 1 keer hadden ingezet
ik had het zelf ook, ff bART gebeld die gozer zij oh ok ik bel wel ff met UPC binnen 10min opgelost.
ben heeeeeeeel blij met mijn bART account
nooit problemen mee
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Verwijderd
had ik ook van 't weekend, bleef ie ook maar initialiseren, volgende ochtend werkt hij gewoon weer.
Als ie het nog steeds niet doet maar weer ff bellen, zeker als je de modem hebt laten installeren, dan mag de monteur pas weg als de verbinding werkend is!
Als ie het nog steeds niet doet maar weer ff bellen, zeker als je de modem hebt laten installeren, dan mag de monteur pas weg als de verbinding werkend is!
vette onzin dus....
Als jij een geen goeie pc mbt. windows legt in puin .. dan mag je gewoon ff een nieuwe afspraak maken zodra windows wel weer lekker loopt... en gaan de monteurs dus WEL weg...of als er ergens een storing is in het kabelnetwerk wat niks met die monteurs te maken hebben, dan gaan ze dus OOK gewoon weg.
Dussuh get a life met je monteurs mogen niet weg zodra ut niet werkend word afgeleverd.
Als jij een geen goeie pc mbt. windows legt in puin .. dan mag je gewoon ff een nieuwe afspraak maken zodra windows wel weer lekker loopt... en gaan de monteurs dus WEL weg...of als er ergens een storing is in het kabelnetwerk wat niks met die monteurs te maken hebben, dan gaan ze dus OOK gewoon weg.
Dussuh get a life met je monteurs mogen niet weg zodra ut niet werkend word afgeleverd.
De monteur heeft niet eens gekeken naar de pc (stonden er twee klaar, windows 95 helemaal klaar met netwerkkaart geinstalleerd en een laptopje). Maar de monteur zei dat het downloaden van de com21 wel anderhalf uur kon duren dus is ie maar gegaan
Was er zelf niet bij dus heb geen commentaar kunnen geven. Na vele telefoontjes (essent, pallet, universiteit) is er nog steeds niks bekend. De uni geeft essent de schuld, essent --> pallet en pallet zegt dat essent het maar moet regelen. Ga dadelijk maar weer bellen.
Nog steeds niks bekend
Nog steeds niks bekend
Verwijderd
Als je het tegen mij hebt, kan je het oo wel op een normale anier zegggen!Op zondag 04 maart 2001 22:40 schreef Master_of_HellSound het volgende:
vette onzin dus....
...........
Verwijderd
oei tikje gebrand
maar zonder dollen ..Is het ooit weleens voorgekomen dat bij het installeren van het modem deze geen login kreeg en dat de monteur een anderemodem ophing zo ja belt hij dan het nieuwe MAC nr. door of wat doet hij .....bij jullie ervaring dan ???
maar zonder dollen ..Is het ooit weleens voorgekomen dat bij het installeren van het modem deze geen login kreeg en dat de monteur een anderemodem ophing zo ja belt hij dan het nieuwe MAC nr. door of wat doet hij .....bij jullie ervaring dan ???
Verwijderd
Als het modem kapot is dan testen we eerst en als dat werkt hangen we een nieuwe modem aan het kabeltje en dan bellen we het mac door ja.....
Bij mij doet ie het nog steeds niet
. Nou blijkt dat ze afgelopen vrijdag drie kabels hebben geinstalleerd die het allemaal niet doen. Essent zegt de universiteit zoekt het maar uit en de uni zegt laat essent maar in hun graf zakken (of onder de grond en het probleem oplossen). Bijna een week verder en nog niet een ping gehad. Nog iemand suggesties? Behalve essent bellen, wat dat duurt een uur en dan wordt de verbinding verbroken omdat ze geen support mogen bieden.
Pagina: 1