Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat]Nieuwslink emailen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Misschien zit deze feature er in, maar ik kan hem niet vinden, iig niet waar ik hem verwachtte: bij "Nieuws I/O"., namelijk de mogelijkheid om een artikel, link of een gedeelte daarvan door te mailen naar iemand anders. Bijna elke site met een CMS heeft dat en hier kan ik hem niet vinden.

Ligt dat aan mij, of er is een speciale reden dat ie er niet is?

Compromises are for the weak

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Via Bestand > Koppeling versturen ben je er in 9/10 gevallen ook, tenzij je op de website een e-mail adres in wilt kunnen vullen ipv je standaard mailclient (welke met firefox keurig te veranderen is naar de nodige webbased clients)

Standaard zit de feature er dus (nog?) niet

[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 02-09-2009 23:42 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, waarom zouden wij functionaliteit moeten dupliceren, welke mogelijk ook nog eens spam-gevoelig is, als bijna elke desktop browser die functionaliteit al biedt?

Intentionally left blank

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Klopt idd. dat ie ingebouwd is in de meeste browers (bij mijn browser overigens appletje+I, maar dat terzijde :P)
en spam gevoeligheid had ik idd. al zo'n vermoeden (via injects neem ik aan?).

Punt is dat het op de desktop idd geen probleem is, maar op niet-desktops is dat niet altijd zo,
of het duurt heel lang. En natuurlijk Internetcafes. (scenario: op vakantie moet je toch je dagelijkse
tweakotine hebben, dus je mailt het ff snel naar je zelf), hier heb je vaak geen mail client of de mogelijkheid
om plugins te installen.

Maar goed, ik geef jullie geen ongelijk, was ook meer een vraag en een request

Compromises are for the weak

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dan lijkt me die vraag hier voldoende bij beantwoord ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.