Compromises are for the weak
Via Bestand > Koppeling versturen ben je er in 9/10 gevallen ook, tenzij je op de website een e-mail adres in wilt kunnen vullen ipv je standaard mailclient (welke met firefox keurig te veranderen is naar de nodige webbased clients)
Standaard zit de feature er dus (nog?) niet
Standaard zit de feature er dus (nog?) niet
[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 02-09-2009 23:42 ]
Inderdaad, waarom zouden wij functionaliteit moeten dupliceren, welke mogelijk ook nog eens spam-gevoelig is, als bijna elke desktop browser die functionaliteit al biedt?
Intentionally left blank
Klopt idd. dat ie ingebouwd is in de meeste browers (bij mijn browser overigens appletje+I, maar dat terzijde
)
en spam gevoeligheid had ik idd. al zo'n vermoeden (via injects neem ik aan?).
Punt is dat het op de desktop idd geen probleem is, maar op niet-desktops is dat niet altijd zo,
of het duurt heel lang. En natuurlijk Internetcafes. (scenario: op vakantie moet je toch je dagelijkse
tweakotine hebben, dus je mailt het ff snel naar je zelf), hier heb je vaak geen mail client of de mogelijkheid
om plugins te installen.
Maar goed, ik geef jullie geen ongelijk, was ook meer een vraag en een request
en spam gevoeligheid had ik idd. al zo'n vermoeden (via injects neem ik aan?).
Punt is dat het op de desktop idd geen probleem is, maar op niet-desktops is dat niet altijd zo,
of het duurt heel lang. En natuurlijk Internetcafes. (scenario: op vakantie moet je toch je dagelijkse
tweakotine hebben, dus je mailt het ff snel naar je zelf), hier heb je vaak geen mail client of de mogelijkheid
om plugins te installen.
Maar goed, ik geef jullie geen ongelijk, was ook meer een vraag en een request
Compromises are for the weak
Dan lijkt me die vraag hier voldoende bij beantwoord
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()