Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goedkoop op ebay?

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-11 16:28

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo mensen.
Ik heb windows 7 gevonden op ebay voor 90 USD (iets meer dan 60 euro).
Het is Home Premium, en je kan zowel 32 als 64 bits krijgen (wel maar één van de twee, je moet bij betalen met paypal neerzetten welke je wil, zet je niks neer, dan gaan ze ervan uit dat je 32-bit wil, dat is wat ze zeggen op deze pagina). Nu scheept hij officieel alleen naar de USA, maar het zou een download-versie betreffen, en dat is doorgaans universeel. Nu wil ik wel Windows 7 64-bit, en is 60 euro mijn max, maar ik weet niet zeker of ik dit geheel en al kan vertrouwen (gebruiker ziet er betrouwbaar uit, heeft een hoop sterren) en of ik het vanuit Nederland ook kan krijgen. Ik drijg alleen te blut te worden om zomaar 60 euro uit te geven voor iets dat misschien mislukt.
Als iemand me kan zeggen of ik dit veilig kan kopen, zou het mooi zijn.

http://cgi.ebay.com/Genui...9c27&_trksid=p4999.c0.m14

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Even doomsday denken, je krijg een key via de email maar de daad werkelijke licentie krijg je niet (de mooie sticker). Als jij de sticker niet heb heb je ook geen licentie. Ik zou het niet doen en gewoon een paar centen meer uitgeven als hij er daadwerkelijk is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat denk je zelf? Kun je Windows 7 voor ongeveer 60 euro kopen? Zo nee, dan zal je waarschijnlijk niet een originele key kopen, maar OEM of zo. If it's too good to be true....

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:13
op amazon uk is hij 75 euro

http://www.amazon.co.uk/M...are&qid=1251925130&sr=1-1

Bij een echte retail versie krijg je trouwens 2 dvds. 1 32 1 64bit

[ Voor 88% gewijzigd door lowfi op 02-09-2009 23:00 ]

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Het was wel zo dat er in de US goedkope pre-orders waren...

EDIT: @lowfi
Misschien niet zo gek.
Dat is twee weken zakgeld, mwa, niet veel plznnen verder, dus valt nog te doen.
Heb alleen geen baan, dus moet zuinig zijn. Te weinig tijd, te veel examenstof...

[ Voor 63% gewijzigd door Amanoo op 02-09-2009 23:00 ]

Verwijderd

24 augustus 1992
student? dan kan je voor 20 euro windows 7 scoren bij surfspot/msdn

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Telt VWO-scholier ook mee als student?

En die Amazon koop is ook een pre-order, kan ik dat wel doen vanuit Nederland?

[ Voor 51% gewijzigd door Amanoo op 02-09-2009 23:02 ]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:01
marco.meijer schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:00:
Telt VWO-scholier ook mee als student?

En die Amazon koop is ook een pre-order, kan ik dat wel doen vanuit Nederland?
Voor Surfspot geloof ik wel, als je je daar registreerd.

LinkedIn
BlackIntel

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:13
Ik heb er 2 besteld daar. Wel een CC nodig natuurlijk. Hebben VWO scholieren die? :)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:26
Je school zal aangesloten moeten zijn bij Surfspot. Afaik komen middelbare scholen daar niet voor in aanmerking. Zelfde verhaal voor MSDN. Wellicht kun je iemand vragen of die het voor je wil aanschaffen via Surfspot, heb ik laatst ook voor iemand gedaan omdat zijn opleiding niet aangemeldt was. Mogelijk is je licentie dan niet 100% legaal maar wie gaat dat controleren of wie zal daar überhaupt over vallen. ;)

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:28
http://www.slim.nl kijk daar eens

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Surfspot is volgens mij ook voor scholieren dus daar kan je hem dan ook bestellen.
VMBO, HAVO, VWO, MBO of ROC scholier?

Ben je VMBO, HAVO, VWO, MBO of ROC scholier? Dan kun ook jij software tegen lage prijzen bestellen. Dat kan via de website http://www.slimdirect.nl/.

Als het gebruik van Slimdirect.nl met je school is afgesproken kun je direct via Slimdirect.nl voordelige software voor thuisgebruik bestellen. Je kunt on line of per bank betalen en jou Slimme cd-roms's of downloads worden dan binnen 24 uur uitgeleverd.
lowfi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:03:
Ik heb er 2 besteld daar. Wel een CC nodig natuurlijk. Hebben VWO scholieren die? :)
Waarom niet? Toen ik VWO'er was had ik er twee. Maar ik deel dan ook niet de angst die vele Nederlanders hebben jegens creditcards :P

[ Voor 42% gewijzigd door fsfikke op 02-09-2009 23:11 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Op slim zie ik hem niet. Heeft nooit 64-bit fietstassen gehad anyway.
Ik geloof trouwens wel dat ik iemand ken die op een universiteit zit. En de zus van een klasgenoot trouwens ook.
En ze weten toch niet of het wel of niet mijn pc is, blijft even hard geldig.
Creditcard heb ik niet. Wel paypal gekoppeld aan mijn pinpas/iDeal.

Maar ik ga nu naar mijn bedje. Genoeg ideeen iig. Ik kan mss wel mensen vragen.
Kan ik ook de Amazon pre-order vanuit NL plaatsen?

[ Voor 16% gewijzigd door Amanoo op 02-09-2009 23:10 ]

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:28
fsfikke schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:05:
Surfspot is volgens mij ook voor scholieren dus daar kan je hem dan ook bestellen.

[...]

Waarom niet? Toen ik VWO'er was had ik er twee. Maar ik deel dan ook niet de angst die vele Nederlanders hebben jegens creditcards.
offtopic:
omdat vwo'ers niet altijd 18 zijn als ze in het laatste jaar zitten, en je moet 18 zijn om een CC te hebben. En je moet volgens mij een vast (aantoonbaar) salaris hebben of je ouders moeten garant voor je staan of dergelijks.

Ik denk dat je niet veel problemen zult hebben als je het via iemand besteld, maar of hij/zij dan moet betalen of dat jij zelf kunt betalen moet je dan even uitzoeken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Aankooptopics horen in het Shopping Forum thuis, maar aangezien je zelf niet de moeite wil nemen om te kijken waar je vraag over E-bay aankopen thuishoort gaan wij ook niet de moeite nemen om je topic te verplaatsen - sorry.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.