Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onder Win XP Home op mijn notebook MSI L710, alle SP's, alle updates, geen fouten (?). Sinds een paar weken is het onmogelijk, om het even welke sofware-updates te installeren die moeten gebeuren met een *.msi. Vandaag getracht de nieuwe versie van Opera (10.0) te installeren. Weer : Kan dit installatiepakket niet openen. Bla bla bla.
Met Google veel tijd besteed om sites met mogelijke oplossingen te vinden (en dat zijn er veel) en de daarin voorgestelde methodes uitgevoerd. Helaas, niets helpt en ik kan nog steeds niets installeren met <Windows Installer>. Nu ben ik langzamerhand :( en wordt er 8)7 van. Waar moet/kan ik zoeken en wat te doen :? Alvast bedankt, Constant (geen computer-wiz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Dit probleem kan optreden als het in de lokale cache opgeslagen pakketbestand van Windows Installer (*.msi) beschadigd of onbruikbaar is.

Probeer daarom de laatste versie van de Windows Installer eens te installeren.
Windows Installer 4.5 Redistributable

[ Voor 24% gewijzigd door Turdie op 02-09-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn Win XP Home geldt voor de update/ hersel van de installer: <WindowsXP-KB942288-v3-x86(3).exe>.
Ook deze installeren haalt werkelijk niets uit 8)7 . Kan nu geen enkele software meer installeren/verwijderen die van een *.msi gebruik kan/moet maken. Nu zoveel mogelijke oplossingen op Internet gezocht, daar om het even alles aan voorstellen geprobeerd: nee dus. >:) Gaarne een idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen. Ook met een Windows hersteloptie (R) brengt het geen verbetering. Mijn Notebook L710 het raam uit gooien is nog net geen optie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik zou je pc opnieuw installeren. En doe het dan meteen goed, en zet Windows 7 erop ;).