Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo lezers,

ik heb in juni 2008 een HTC ELF0100 gekocht maar hiervoor nooit een rekening ontvangen. De leverancier/shophouder gaf aan dat dit toestel ongeveer € 250,00 zou moeten kosten. Omdat we in eerste instantie afspraken dat ik de aanschafkosten zou verrekenen met diensten welke in aan dit bedrijf leverde heb niet direct (ondanks vele verzoeken mijnerzijds) een rekening ontvangen. Nu moet ik bij een rechtstzaak aantonen wat hiervan de kosten zijn maar .......dus nooit een rekening ontvangen. Volgens de leverancier zouden de kosten ineens € 366,00 incl btw bedragen. Kan iemand mij aangegeven wat de prijs voor dit toestel is in (juni) 2008?

Alvast bedankt

Herman

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22
Zo uit mijn hoofd kostte een P3450 ergens tussen de 350 en 400 inclusief, in ieder geval beduidend meer dan de door jou genoemde 250.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 21:33
Daarvoor moet je in de pricewatch naar het grafiekje kijken: pricewatch: HTC Touch Zwart . Je ziet dat 'ie in juni 2008 gemiddeld €370 kostte. Succes met de rechtzaak!