Er was nog geen topic over deze NMT, dus vandaar een apart topic. Ik heb de Egreat EG-M34A vandaag aangeschaft, omdat mijn HDX-1000 het loodje heeft gelegd en de tijdelijke vervanger AC Ryan Playon HD helaas niet voldeed aan mijn wensen.
Deze NMT is van binnen zo goed als identiek als de HDX1000 en de PCH A110 en bij het aanzetten heb ik alleen een ander opstartscherm kunnen ontdekken, maar de menu's zijn inderdaad hetzelfde als bij de HDX1000, maar dan voor een zeer scherpe prijs. Het enige nadeel wat je zou tegen kunnen komen, is dat er geen harde schijf ingebouwd kan worden. Logisch ook, gezien het zeer kleine formaat (zie de foto's vergeleken met een xbox360 en de HDX1000). Ik heb altijd alles gestreamd op de HDX, dus voor mij absoluut geen nadeel. Er zit overigens wel een S-ATA kabel bij, om bijv. een externe HD aan te sluiten, maar dit kan ook nog steeds via de USB-ingang en de laatste zou mijn voorkeur hebben.
Mijn ervaringen ...
... vergeleken met de HDX1000:
+ Prijs
+ Compacter
- Coaxial
- Interne HD
- SD(HC) ingang
- Geen batterijen meegeleverd
... vergeleken met de AC Ryan Playon HD:
+ Werkt zoals een NMT zou moeten werken (480p bug)
+ Windows 7 shares
+ Skippen in stappen van 30secs of per 10%
+ Ondertitels vertraging/versnelling
+ Robuuste aluminium behuizing
- Menu weergave
- Menu snelheid
- Preview weergaves foto en video
- Afspelen foto's en muziek
- Opstarttijd (alleen cold boot)
- Veel duurder dan de Realtek varianten van Asus en Xtreamer.
Foto's:
Review @ Tweakers.net:
reviews: De Egreat EG-M34A NMT-mediaspeler: deal or no deal?
Pricewatch:
pricewatch: Egreat EG-M34A
Officiele website + specs:
http://www.egreathd.com/i...w=article&id=53&Itemid=65
Firmwares (incl. DTS downmixing):
http://www.egreathd.com/i...w=article&id=79&Itemid=63
Het grappig was dat ik mijn HK TC30 had geprogrammeerd voor de HDX1000, maar alle functies werken ook perfect op de Egreat. Hoe bedoel je identiek.
De AB van de Egreat gaat dus direct de doos weer in.
Ik ben benieuwd wie deze NMT ook heeft en wat jouw ervaringen zijn? Net als dat ik iedereen die een NMT wil aanschaffen de PCH A110 en HDX1000 zou adviseren, zou ik dat nu doen voor de Egreat. Het apparaat werkt perfect!
Deze NMT is van binnen zo goed als identiek als de HDX1000 en de PCH A110 en bij het aanzetten heb ik alleen een ander opstartscherm kunnen ontdekken, maar de menu's zijn inderdaad hetzelfde als bij de HDX1000, maar dan voor een zeer scherpe prijs. Het enige nadeel wat je zou tegen kunnen komen, is dat er geen harde schijf ingebouwd kan worden. Logisch ook, gezien het zeer kleine formaat (zie de foto's vergeleken met een xbox360 en de HDX1000). Ik heb altijd alles gestreamd op de HDX, dus voor mij absoluut geen nadeel. Er zit overigens wel een S-ATA kabel bij, om bijv. een externe HD aan te sluiten, maar dit kan ook nog steeds via de USB-ingang en de laatste zou mijn voorkeur hebben.
Mijn ervaringen ...
... vergeleken met de HDX1000:
+ Prijs
+ Compacter
- Coaxial
- Interne HD
- SD(HC) ingang
... vergeleken met de AC Ryan Playon HD:
+ Werkt zoals een NMT zou moeten werken (480p bug)
+ Windows 7 shares
+ Skippen in stappen van 30secs of per 10%
+ Ondertitels vertraging/versnelling
+ Robuuste aluminium behuizing
- Menu weergave
- Menu snelheid
- Preview weergaves foto en video
- Afspelen foto's en muziek
- Opstarttijd (alleen cold boot)
- Veel duurder dan de Realtek varianten van Asus en Xtreamer.
Foto's:
Mediaplayer: Egreat EG-M34A | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Review @ Tweakers.net:
reviews: De Egreat EG-M34A NMT-mediaspeler: deal or no deal?
Pricewatch:
pricewatch: Egreat EG-M34A
Officiele website + specs:
http://www.egreathd.com/i...w=article&id=53&Itemid=65
Firmwares (incl. DTS downmixing):
http://www.egreathd.com/i...w=article&id=79&Itemid=63
Het grappig was dat ik mijn HK TC30 had geprogrammeerd voor de HDX1000, maar alle functies werken ook perfect op de Egreat. Hoe bedoel je identiek.
Ik ben benieuwd wie deze NMT ook heeft en wat jouw ervaringen zijn? Net als dat ik iedereen die een NMT wil aanschaffen de PCH A110 en HDX1000 zou adviseren, zou ik dat nu doen voor de Egreat. Het apparaat werkt perfect!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-