OpenFTD Interface-taal als Engels instellen?

Pagina: 1
Acties:

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik zag dat OpenFTD ook voor Linux te krijgen is.
Deze software laat zicht standaard in het Nederlands installeren.
Aangezien ik een Engelse versie van Kubuntu draai en al mijn overige applicaties ook in het Engels zijn. Zou ik OpenFTD ook graag in het Engels willen installeren.

Mijn vraag:

Is het mogelijk om de Interface-taal te veranderen van OpenFTD en deze als Engels in te stellen?

@Allemaal, bedankt voor de reacties....helaas geen engelse vertaling dus voor FTD:-(

[ Voor 10% gewijzigd door Chimichurri op 06-09-2009 00:04 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Misschien moet je het eens aan de makers vragen? :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-01 05:51

Theimon

Snapte!?

Nope, omdat het origineel FTD ook alleen maar in het Nederlands te krijgen is heeft/had Alguno besloten om OpenFTD ook alleen maar Nederlands te voeren.

"Mr. FTD" wilde een compleet Nederlandse community opzetten, niet in de laatste plaats om het enigszins beheersbaar te houden. Een Engelse versie zou, gezien het ledental op dit moment al, dermate groot worden dat het onhoudbaar zou zijn.

Ik had het destijds namelijk ook al een paar keer gevraagd, maar ze wilden er niet aan. Wat je natuurlijk wel kan doen is even in de source gaan wroeten en zelf de boel gaan vertalen. Je mag die versie dan, verwacht ik, niet online gooien. Maar dan heb je wel een Engelse interface.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:35

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Theimon schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:56:

Je mag die versie dan, verwacht ik, niet online gooien. Maar dan heb je wel een Engelse interface.
Nop daar zijn ze niet van gecharmeerd. Ik weet nog dat mensen webinterfaces hadden geschreven, dit werd ook niet op prijs gesteld.

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-01 05:51

Theimon

Snapte!?

Exact.

Ik heb zelf wel een keer de boel lopen aanpassen naar het Engels en ook nog wat andere icons erin lopen gooien (de stock icons zijn niet de mooiste ;)), maar om dat bij iedere release weer te gaan doen is simpelweg de moeite niet waard. OpenFTD is dan ook het enige Nederlandse programma op mijn systeem. Niet echt storend, echt bijster vaak gebruik ik het toch niet meer, hoewel ik al jaren lid ben en nog steeds graag in de chat kom.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!