[Sitecom WL-312] Port Forwarden erg vaag/Warcraft 3

Pagina: 1
Acties:

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-02 16:09
Heyhey,

ik speel graag een beetje warcraft 3, lekker even oudschool,

nou heb ik onlangs wat lopen kutten met mijn router om te kunnen hosten, en dit is gelukt, maar ik heb momenteel een paar restricties, namelijk:

ik moet port 6112 tot 6119 port forwarden, dit heb ik gedaan en gaat allemaal perfect. Ook moet ik port 6112 open hebben staan ten allen tijden.

Nou lukt dit mij niet, ik heb al het port-forwarding goed staan, maar volgens yougetsignal.com heb ik hem closed staan, ook kan ik niks hosten. Als ik hem daarentegen met utorrent forceer (door utorrent op port 6112 te zetten) gaat hij wel open, maar als ik utorrent dicht zet sluit hij weer.

Dit terzijde, met utorrent KAN ik hosten, MAAR....

alleen voor nederlanders!

de grap is leuk, iedereen is nederlands dus je kan wel lachen, maar ik heb er natuurlijk helemaal niks aan!

iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Ik heb nu maar 5 á 10% van heel bnet, dus dat vult games erg langzaam :(

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-03 11:46
Even kijken of ik je goed volg. Als je op jou pc een programma start dan wordt er een bepaalde poort geopent en die poort is niet open als dat programma niet draait. Is het dan geen probleem met jou PC? je zal eens kunnen kijken wat er gebeurd als je die poort op jou pc open zet (windows firewall), in plaats van dat je alleen dat ene programma van die poort gebruik laat maken.

Desktop | Server | Laptop