Zoektocht los component voor mp3 / usb speler

Pagina: 1
Acties:

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2025
Wellicht gebruik ik niet dezelfde zoektermen en/of kijk ik op de verkeerde plek.

Maar wat ik zoek is een cd-speler die mp3's kan afspelen via CD en via USB.

Waarom dan geen DVD speler met USB/HD met mp3 opties? Nou, omdat ik deze CD-speler wil zetten op mijn Hi-Fi set en die staat 2 kamers bij mijn televisie vandaan. Het navigeren van de mp3's moet dus via een schermpje op het component gebeuren!

Eigenlijk wil ik dus de functionaliteit van deze micro-set:
http://www.sony.nl/produc...r#pageType=TechnicalSpecs

Maar dan 1 die ik kan doorlussen naar mijn versterker, want op deze zit geen audio uitgang.

Ik heb ook wel een type Sony NAS-E35HD gevonden, maar die is dan gelijk weer 300 euro omdat er een 80gb harde schijf in zit. Een USB ingang waaraan ik zelf iets hang is voldoende.

Bestaat er een goed los component met USB ingang met goed display? Of ben ik overgeleverd aan dit soort horkerige apparaatjes?
http://www.kieskeurig.nl/...dvd/specificaties/274240/

Thanks!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Koop in plaats van 1 heel duur apparaat 2 elcheapo DVD spelers met USB aansluiting. Kost je voor 2 stuks samen 60 euro bij de MM, en doet precies wat je wilt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

eerste waar ik aan dacht

Iperf

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:03
The Eagle schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:33:
Koop in plaats van 1 heel duur apparaat 2 elcheapo DVD spelers met USB aansluiting. Kost je voor 2 stuks samen 60 euro bij de MM, en doet precies wat je wilt :)
:?
Lees je wel wat hij schrijft? Ten eerste heeft hij maar 1 apparaat nodig, ten tweede geeft hij al aan dat een DVD speler geen optie is omdat je op het schermpje niet kan navigeren. Die ervaring deel ik met hem, met die paar karakters op 1 regel kan al niet eens de hele naam van het bestand worden weergegeven, laat staan dat je daarop naar drives en door directories heen kan navigeren. Wat hij zoekt is een appararaat met redelijk groot grafisch scherm.

Goed, dan ook maar een suggestie van mij waar je eigenlijk niet naar op zoek bent :P :
een DVD speler met HDMI uitgang en los LCD scherm met HDMI/DVI in.

[ Voor 9% gewijzigd door croxz op 03-09-2009 09:25 ]

• GoblinGamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-02 10:49
Is een Logitech Squeezebox Classic niet wat voor je?

Helaas geen mogelijkheid tot cd's, maar wel een display waar je veel informatie op kunt zien.
De mp3 bestanden haalt hij draadloos van je pc of nas.

#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

croxz schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:21:
[...]

:?
Lees je wel wat hij schrijft? Ten eerste heeft hij maar 1 apparaat nodig, ten tweede geeft hij al aan dat een DVD speler geen optie is omdat je op het schermpje niet kan navigeren. Die ervaring deel ik met hem, met die paar karakters op 1 regel kan al niet eens de hele naam van het bestand worden weergegeven, laat staan dat je daarop naar drives en door directories heen kan navigeren. Wat hij zoekt is een appararaat met redelijk groot grafisch scherm.

Goed, dan ook maar een suggestie van mij waar je eigenlijk niet naar op zoek bent :P :
een DVD speler met HDMI uitgang en los LCD scherm met HDMI/DVI in.
Je hebt van die dvd spelers voor in de auto met een 7" scherm, die ook divx, mp3 etc spelen dan zoek je voor een versie met usb poort

Iperf

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:03
fish schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:22:
[...]

Je hebt van die dvd spelers voor in de auto met een 7" scherm, die ook divx, mp3 etc spelen dan zoek je voor een versie met usb poort
Ah, op die manier. Dan klinkt het een stuk zinniger ja.

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2025
GoblinGamer schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:27:
Is een Logitech Squeezebox Classic niet wat voor je?

Helaas geen mogelijkheid tot cd's, maar wel een display waar je veel informatie op kunt zien.
De mp3 bestanden haalt hij draadloos van je pc of nas.
Wellicht belangrijk om te vermelden:

Het moet vriendin (ikwilnietteveelknopjes) proof zijn.

Ik heb juist een 'ouderwetse' Hi-Fi zet met 3 losse componenten (tunes, cd-speler, versterker) om het makkelijk te houden.
Wireless via m'n PC betekent dat je je PC moet aanzetten of aanlaten en dat is of niet gebruiksvriendelijk of niet milieu vriendelijk.

Ik wil gewoon apparaatje X aanzetten en m'n versterker aanzetten en op play drukken. En als ik klaar ben alles weer uitzetten.

Jammer dat er blijkbaar geen DVD-spelers bestaan met een leesbaar display voor de mp3 bestandsstructuur.

Microsetjes hebben dit vaak wel bijv:
http://www.dj-electronics...duct_info&products_id=603
(maar hier kan ik geen reviews over vinden, in ieder geval geen die specifiek het MP3 gedeelte test)

of cheapass slecht gerecenseerde Akai-systemen. Een Sony variant lijkt me tot nu toe nog het beste.

Bovendien hebben die microsetjes geen of beperkte audio-uit functies waardoor je op z'n best via een kleine hoofdtelefoon uitgang gaat.

Ik ga me eens orienteren op de auto DVD spelers, goede tip!
Pagina: 1