Toon posts:

De weg kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe laptop nodig; mijn Medion MD95400 is het aan het begeven. Ben al een poosje aan het zoeken maar hoe langer ik zoek des te moeilijker wordt het!
Ik heb gekeken naar de Acer Aspire 7730G-654G100MN (maar Acer ...kweenie...) de Sony VGN-AW310J/H (kan iemand meebrengen), de Asus X61SF (maar klein scherm) kortom ik kom er niet meer uit!

Wensen: een stabiel en snel systeem, ik download veel en bewerk graag films. Ben veel met foto''s en muziek bezig. Scherm minstens 17 inch. Ik hoef er niet mee op pad.

Is er iemand die me kan adviseren? Ik heb al veel zitten lezen in het forum maar kom er steeds minder uit.

Budget...rond de 800 euro

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Is dit misschien handig? Losse (aanschaf-)topics vinden modjes niet zo leuk, maar in het NBBG:aanschaf-topic heb je wat meer kans op succes :).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
bwerg schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:26:
Is dit misschien handig? Losse (aanschaf-)topics vinden modjes niet zo leuk, maar in het NBBG:aanschaf-topic heb je wat meer kans op succes :).
Oh het spijt me, ben hier nieuw....ik ga wel verder zoeken, dank voor de snelle reactie.

(Zal ik mijn bericht weghalen??)

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-02 16:59
Je kan je bericht niet weghalen, maar straks komt er gewoon een modje langs die een slotje op je topic zet.

Als je nog gerichte vragen hebt over bepaalde dingen, dan ben je natuurlijk nog altijd welkom :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Malantur schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:36:
Je kan je bericht niet weghalen, maar straks komt er gewoon een modje langs die een slotje op je topic zet.

Als je nog gerichte vragen hebt over bepaalde dingen, dan ben je natuurlijk nog altijd welkom :)
Ik had wel een gerichte vraag dacht ik...enfin...dank voor je waarschuwing en ik ga verder zoeken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:46:
[...]

Ik had wel een gerichte vraag dacht ik...enfin...dank voor je waarschuwing en ik ga verder zoeken!
En die gerichte vraag kan je dus in die een van de topics die het beste bij jouw eisen aansluit neer zetten. :). Het is makkelijker voor ons om alles onder een dakje te hangen, zonder dat er 100en van dit soort topics staan :). Ben geen modje, wel crew :).

Denk dat jij het beste: [NBBG Aanschaf] Workstation-notebook juni 2009 je vraag kan zetten :).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 18:11 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-02 16:59
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:46:
[...]
Ik had wel een gerichte vraag dacht ik...enfin...
Met een gerichte vraag doel ik eerder op dingen zoals 'Is Acer een merk dat te vertrouwen is?' of 'Is een T6400 snel genoeg voor videobewerking?'.
En dat soort vragen vind ik niet terug in je beginpost.

Maar goed, de NBBG is al gelinkt dus ik neem aan dat je weer verder kan :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:26
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.