Hoi, ik heb denk ik mijn creative gemold
. Afgelopen week was het heel warm en ik had mijn speler in mijn broekzak. Hij is toe een beetje vochtig geworden (achterkant een beetje dus niet van binnen) Daarna deed ie het niet meer. Kapot, dacht ik. Resetten lukt niet meer, aansluiten op lader ook niet
. Maar net sloot ik hem weer aan aan de pc en toen knipperde het blauwe lampje. Verder doet ie niks. Zit er nog wat leven in of kan ik het vergeten? De pc herkent de speler trouwens niet. Kan iemand me helpen?
Ik heb je post even afgesplitst van het ervaringentopic. Problemen horen daar namelijk niet
Als het echt vochtschade is en hij doet nu nog niks, dan ben je te laat denk ik. Het kan overigens ook gewoon door de warmte komen?
Als het echt vochtschade is en hij doet nu nog niks, dan ben je te laat denk ik. Het kan overigens ook gewoon door de warmte komen?
Sja moeilijk.
Als jij zegt dat hij op een vochtige plaats heeft gezeten dan is waterschade best mogelijk.
Je zou hem open kunnen maken om te kijken.
Voorzichtig, aan de zijkant zonder aansluitingen, de kier groter maken met een mesje en vervolgens met een plastic tandenstoker ofzo de andere randen open maken.
Dan kan je de printplaat bekijken.
Ps. Ik ben op zoek naar alleen het 2.5" schermpje van een Zen.
Mocht je hem niet meer tot leven kunnen wekken dan zou ik hem wel over willen nemen.
Als jij zegt dat hij op een vochtige plaats heeft gezeten dan is waterschade best mogelijk.
Je zou hem open kunnen maken om te kijken.
Voorzichtig, aan de zijkant zonder aansluitingen, de kier groter maken met een mesje en vervolgens met een plastic tandenstoker ofzo de andere randen open maken.
Dan kan je de printplaat bekijken.
Ps. Ik ben op zoek naar alleen het 2.5" schermpje van een Zen.
Mocht je hem niet meer tot leven kunnen wekken dan zou ik hem wel over willen nemen.