Toon posts:

welke monitor voor gamepc?

Pagina: 1
Acties:
  • 859 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste boarders,

Ik ben van plan om een nieuw scherm te kopen voor me gamepc, nu ben ik aan het kijken voor de samsung XL2370 heeft iemand hier ervaring mee? Of raden jullie mij een ander scherm aan (min 23"inch)

Groeten,

Bart.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan kun je het beste beginnen bij **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?, en de tips uit dat topic gebruiken om reviews voor monitoren uit de Pricewatch te gaan zoeken. Dan neem je een onderbouwde beslissing, maar je zult het wel zelf moeten doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-03 10:38

Big Womly

Live forever, or die trying

Mijn hardware leverancier kan ze pas mid september leveren. Ik denk dat dit dus een heel recent scherm is en betwijfel dan ook dat je hier al veel reviews over zult vinden. Google er eens op

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:38
Een resolutie van 1920x1080 (Full HD/1080p) lijkt me niet echt de beste voor pc gaming. Dan zou ik als ik jou was toch echt naar een 24-inch met 1920x1200 kijken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ach, 16:9 of 16:10 maakt niet echt heel veel uit. De meeste moderne games supporten gewoon beiden, en dan is het hooguit persoonlijke voorkeur wat je fijn vind werken.

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 07:00
Heb zelf de T240 en ben daar erg tevreden over! Is 24" en heeft een native resolutie van 1900x1200 maar ondersteund ook 1080 dacht ik.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:36
Paprika schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:56:
Een resolutie van 1920x1080 (Full HD/1080p) lijkt me niet echt de beste voor pc gaming. Dan zou ik als ik jou was toch echt naar een 24-inch met 1920x1200 kijken.
Wat een onzin, 9 van de 10 games die tegenwoordig uitkomen ondersteunen gewoon beide reso's!

Verwijderd

Ehh
Outlandos schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:07:
[...]

Wat een onzin, 9 van de 10 games die tegenwoordig uitkomen ondersteunen gewoon beide reso's!
Ik weet niet hoor maar bijv. bij shooters voor gaming is dit wel handig aangezien je dan hoger en lager kan kijken.

Verwijderd

gambieter schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:05:
Dan kun je het beste beginnen bij **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?, en de tips uit dat topic gebruiken om reviews voor monitoren uit de Pricewatch te gaan zoeken. Dan neem je een onderbouwde beslissing, maar je zult het wel zelf moeten doen.
wat zijn jullie van tweakers luilakken de helft geeft zulke links ? sommige zijn hier net robot.s this geen computer school om te leren this site waar we gewoon realexd moeten praten.

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07-2025
Welke monitors speken jou al aan behalve die Samsung XL2370.

Wat is je budget?

Wat voor games speel je?

Ga je er ook een PS3/XBOX360/Wii op aansluiten?

Ben je FPS gamer?
Zo ja, dan een scherm met TN panel, meestal kom je uit op een Samsung. Deze hebben meestal best goede kleuren en zijn snel zat. Of een hele dude H-IPS panel.

Ga je er ook veel films op kijken of photshoppen etc.?
Zo ja dan heeft LG een leuke non-professionele IPS scherm van 26" met DVI-D en VGA voor €480,- met 0 tot 16 ms inputlag. LG 2600HP-BF. Lichtelijk last van hogere grijswaarden.

Beetje meer eigen input wordt hier toch wel verwacht.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:49:
[...]

wat zijn jullie van tweakers luilakken de helft geeft zulke links ? sommige zijn hier net robot.s this geen computer school om te leren this site waar we gewoon realexd moeten praten.
Ga het beleid van dit forum nog eens goed doorlezen... :P

(Je geeft zelf ook geen denderend antwoord btw. Is ook vrij lastig voordat de algemene vraagjes van zeadope beantwoord zijn)

[ Voor 14% gewijzigd door bwerg op 08-09-2009 21:57 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:49:
[...]

Ahum:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Degene die de link post doet tenminste iets nuttigs, namelijk iemand die bepaalde info niet heeft voorzien van info waar hij verder kan lezen. Jouw post helpt de topicstarter geen steek vooruit. Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk, of post niet :o

Verder, bartjened, je draait de zaken helemaal op hun kop als je eerst een scherm kiest en dan pas gaat nadenken over of het geschikt is. Dan is het geen wonder dat je er zelf niet uitkomt. Doe het eens andersom, begin bij de eisen die je hebt, vertaal die in relevante specs, zoek schermen binnen budget die daaraan voldoen en ga dan reviews lezen. Dat is even wat werk, maar dan kun je je vraag hier prima beantwoorden. En aangezien wat ik hier zeg allemaal al in **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? staat en we het wiel niet opnieuw hoeven uitvinden gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.