Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] agendaweergave *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afspraken die een hele dag duren en jaarlijks terugkeren (oa verjaardagen) en die ik sync met mijn htc d2 (wm6.1) worden niet in de agenda van Outlook 2007 weergegeven. Ze bestaan wel want als ik een overzicht maak van alle afspraken staan ze gewoon onder de kop en "jaarlijks terugkerende afspraken".
Ik heb office 2007 enterprise via het HUP programma van MS.
Staat er misschien een filter aan en zo ja waar kan ik die vinden?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je al VIEW | Current View gekeken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:12:
Heb je al VIEW | Current View gekeken?
Uiteraard, daar vond ik ook dat ze er wel zijn alleen niet worden weergegeven. en er staan geen filters aan.
Kan het te maken hebben dat ze zijn aangemaakt met outlook 2003 (op kantoor) en via activesync met outlook 2007 (thuis) worden gesynced? verjaardagen die ik thuis aanmaak zie ik wel gewoon.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 08:05 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zo te zien ben je niet de enige met dit soort problemen:

http://social.microsoft.c...88-4ff9-a4b8-6b5751b765da

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Dat stelt me toch enigzins gerust. Ik was al bang dat ik iets duisters op mijn pc had en daabij de enige was met dit probleem. Het is echter niet helemaal hetzelfde want die afpraken van mij lijken wel gewoon jaarlijks te blijven.

edit: Correctie, afspraken komen inderdaad eens per 12 jaar voor: mijn zoon is pas weer in 2020 jarig!
Arme jongen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 12:19 ]