Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSDNAA TU/e

Pagina: 1
Acties:

• tell021
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10-2014
Eerst af, ik ben Engels talig, dus sorry voor mijn slechte Nederlands...

Weet iemand hoe het gaat met MSDNAA (academic alliance) op de TU/e?

Bij mijn oude universiteit, als u een klas bij 'computer science' of zo deed, kijkt u automatisch toegang en kon je alle soorten software van Microsoft downloaden, inclusieve Windows. Ik zie nu dat Windows 7 (RTM) staat er ook nu bij, een dat wil ik graag hebben.

De TU staat er wel bij (http://www.msdnaa.net/search/SchoolSearchIntl.aspx), maar ik kan niet inloggen…

Weet iemand iets? De IT helpdesk lijkt wel niks te weten over dit.

Alvast bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan het beste contact opnemen met je MSDNAA administrator hierover (niet de IT helpdesk), Wij van een compleet ongerelateerd forum zijn niet echt de juiste ingang voor de ondersteuning van de TUe helaas :)

Je MSDNAA Administrator kan waarschijnlijk wel bepalen of je toegang hebt/krijgt en welke items er beschikbaar zijn voor je.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

En anders zou ik het via SurfSpot.nl eens proberen, daar kun je voor weinig Windows aanschaffen.

Omdat ik zelf geen student meer ben, kan ik niet kijken of Windows 7 daar al beschikbaar is, maar het zou kunnen.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Als je wiskunde of informatica studeert, kan je via de studieverniging GEWIS een MSDNAA account krijgen.

• tell021
Dank u voor de antwoorden.

Ik heb de MSDNAA admin uitgezocht en gemaild, dus we zou het zien.

Surfspot heeft nog geen Win7, ik denk alleen het retail versie zou daar op komen, niet RTM.

Jammer genoeg studeer ik geen wiskunde of informatica...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

tell021 schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:37:
Surfspot heeft nog geen Win7, ik denk alleen het retail versie zou daar op komen, niet RTM.
De RTM versie bestaat niet als werkelijk product, RTM staat voor Release to Manufacturing, en is een term die eigelijk alleen een staat in de software release life cycle aangeeft. Kort gezegt geeft het de versie aan die klaar is om naar de fabrikant te gaan. De retail versie is dus gelijk aan RTM

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• tell021
Ja, ok, maar ik bedoel Surfspot zou niks van win7 hebben tot de retail versie te krijgen is.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 18:18

icecreamfarmer

en het is

Ik vraag mij dit ook af, ik zie dat bouwkunde ook zo`n licentie heeft maar je komt idd nergens op de servers van microsoft

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
icecreamfarmer schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:55:
Ik vraag mij dit ook af, ik zie dat bouwkunde ook zo`n licentie heeft maar je komt idd nergens op de servers van microsoft
Zoals eerder aangegeven moet je hiervoor bij je MSDNAA admin zijn, iemand binnen je onderwijsinstelling die erbij kan.
Pagina: 1