Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11:31
Hoi,

Ik zit nu een tijdje te zoeken naar een Afstandbediening voor je Iphone die je aan je nek kunt hangen.
Voor de Ipod kan ik hem wel vinden op de site van apple....
http://store.apple.com/nl/product/MA070G/D?mco=ODUyNTAzOQ

Maar deze is niet geschikt voor de Iphone...

Bestaan deze dingen ook voor de Iphone?

Alvast vriendelijk bedankt.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

aan de koptelefoon die je bij de iphone krijgt zit al een afstandbediening. waarom zou je dan zo'n een willen?

Magic wijzigde deze reactie 02-09-2009 13:09 (3%)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• World Citizen
quote:
Magic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:08:
aan de koptelefoon die je bij de iphone krijgt zit al een afstandbediening. waarom zou je dan zo'n een willen?
die is hellaas kapot gegaan, tussen de spaken... :(

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-11 09:23

Bosmonster

*zucht*

Koop je toch een nieuwe originele? Of vind je die te duur?

http://store.apple.com/nl...s/headsets?mco=ODA4NzkwMQ

(eerste is de normale, maar dan met in-ear dopjes, mij een raadsel waarom ze die niet standaard leveren overigens)

Bosmonster wijzigde deze reactie 02-09-2009 14:01 (85%)

Error failed

• World Citizen
Je die had ik indd... maar ik wil er nu eigenlijk een waar ik mijn eigen oordopjes in kan prikken...
Mijn ooren zijn een beetje vreemd en vrijwel elk oordopje gaast naar een uur zeer doen...

Dus ik heb nu losse Koss earbuds die wel lekker zitten... vandaar dat ik een losse afstandsbediening zoek...

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:12

Hoedje

Moderator Apple Talk
Ik heb de titel iets aangepast om je vraag iets beter te omschrijven. Ik weet dat je sowieso van die knock-off remote's hebt. Die lijken sterk op de oude bedrade remote van Apple:

Maar het lijkt me dat je tegenwoordig toch ook wel zoiets moet hebben die alleen gebruik maakt van de koptelefoon aansluiting. Het is wel handig om te vermelden welke iPhone je hebt. Immers de 2G en 3G ondersteunen minder functionaliteit dan de 3GS. Terwijl de 2G en 3G natuurlijk langer op de markt zijn, dus is de kans om daarvoor wat te vinden groter.

• World Citizen
Thanks voor de edit

het gaat inderdaad over de Iphone 3g.

Hoedje, waar heb je die trouwens gevonden, want ik kan de tekst in het plaatje net niet lezen....

World Citizen wijzigde deze reactie 02-09-2009 16:05 (46%)

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:12

Hoedje

Moderator Apple Talk
Volgens mij een of andere wazige Chinese site. Maar dat weet ik niet meer. Ik had gezocht op iPhone wired remote :)

• Zonereaver
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-11 22:54

$5.58 werkt met iphone 2G/3G volgens review

• World Citizen
Dat ziet er goed uit, die zal ik eens opzoeken...

• ExNomenDei
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:58
Griffin Smarttalk is een een-knops remote en Griffin Navigate een full-featured FM-receiver-geval. Dat is dus ook een optie.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True