Omdat mijn huidige auto een raar geluid maakt, vermoedelijk uitlaat los, slooppremie interessant is en ik bij de volgende APK eigenlijk niet weer iets aan de Audi 80 uit '94, met behoorlijke kras over de rechter portieren, wil doen ben ik aan het oriënteren.
Budget is inclusief slooppremie 4000 Euro. De Audi is 1000 Euro slooppremie waard.
De volgende twee spreken mij aan:
Pics!

Beide schijnen goed onderhouden te zijn (golf bij de dealer) voorkeur gaat uit naar de Golf omdat dat merk mij meer vertrouwen geeft (ongefundeerd dat wel) Beide zijn stations dit ivm met de benodigde ruimte en de kids en zo.
Ik ben geen auto kenner, dus wie kan mij wat tips geven als ik zaterdag ga kijken.
PS: 't is niet de bedoeling om een Opel vs. VW vs. ieder ander merk flame topic te starten.
Budget is inclusief slooppremie 4000 Euro. De Audi is 1000 Euro slooppremie waard.
De volgende twee spreken mij aan:
| # | Volkswagen Golf 1.6 16V 77kW Variant Comf.line | Opel Vectra |
|---|---|---|
| Merk | Volkswagen | Opel |
| Model | Golf | Vectra |
| Type | 1.6 16V 77kW Variant Comf.line | |
| Inrichting | Stationwagon (5 drs) | Stationwagon (5 drs) |
| Bouwjaar | 2003 | 02-2001 |
| Kleur | Geel | Zilvergrijs Metallic |
| Brandstof | Benzine | Benzine |
| Versnellingsbak | Handgeschakeld, 5 versnellingen | Handgeschakeld |
| Km. stand | 175.913 km | 165.987 km |
| Cilinderinhoud | 1.598 cc | 1.796 cc |
| Prijs | € 3.750 | € 3.925 |
Pics!

Beide schijnen goed onderhouden te zijn (golf bij de dealer) voorkeur gaat uit naar de Golf omdat dat merk mij meer vertrouwen geeft (ongefundeerd dat wel) Beide zijn stations dit ivm met de benodigde ruimte en de kids en zo.
Ik ben geen auto kenner, dus wie kan mij wat tips geven als ik zaterdag ga kijken.
PS: 't is niet de bedoeling om een Opel vs. VW vs. ieder ander merk flame topic te starten.