[GM] Complete pagina source pakken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Hallo,

vanwege een ontzettend falende online-applicatie die wij moeten gebruiken heb ik een scriptje geschreven dat de HTML van die applicatie omzet naar een bruikbaarder formaat.
Nu wil ik dit graag automatiseren met Greasemonkey.

Waar ik echter tegen aanloop is dat ik dan de complete HTML moet hebben (dus niet alleen die van de body). Verder is "view-source: URL" geen optie denk ik omdat het een dynamische website is met steeds dezelfde URL voor de output (waar dmv POST gegevens steeds iets anders uitkomst)

Wat dus niet werkt:
1. document.body.innerHTML
2. een iframe met als href "view-source: http://url"

Weet iemand een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

Bosmonster

*zucht*

document.getElementsByTagName('html')[0].innerHTML

Maaruh.. gaat het uitlezen van ruwe html niet in tegen het hele principe van GreaseMonkey? Het is toch veel beter om aanpassingen via de DOM uit te voeren?

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Wat Bosmonster zegt. Ofwel DOM-aanpassingen doen, ofwel je (serverside?) scriptje zo maken dat'ie gewoon de pagina opvraagt en verwerkt zonder tussenkomst van een browser of greasemonkey.

Dat eerste lijkt me trouwens het makkelijkst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Met Burp Proxy kan je (meen ik) o.a. HTML bewerken/replacen met regexes. Die kan je ook op 1 plek opzetten voor meerdere clients. Is dat een idee?

Er is nog wel een andere proxy die dat kan, maar ben de naam even kwijt. Misschien is een proxy wel gemakkelijker uiteindelijk dan Greasemonkey!

[ Voor 0% gewijzigd door mocean op 02-09-2009 15:27 . Reden: Typo ]

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
@Bosmonster
Dat werkt inderdaad, als je er nog handmatig <html></html> omheen zet, bedankt.

@mcDavid
het gaat erom dat het hele .html bestand automatisch als data naar een andere pagina gestuurd wordt