Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verplaatsen van de Meuktracker

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

• G64
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:58
Heey Allemaal,

Als trouwe Tweakers.net kijker/lezer/downloader zou ik graag het volgende aan jullie willen voorleggen. Misschien dat er al wel meer mensen met dezelfde vraag liepen.

Sinds redisgn van de site is de Meuktracker een stuk naar onder verplaatst. Zou het misschien een idee zijn om de delen zoals de Meuktracker, Pricewatch, Nieuwsbrief en dergelijke verplaatsbaar te maken net als Gadgets op een iGoogle pagina. Persoonlijk gebruik ik namelijk de Pricewatch zelden, maar de Meuktracker juist heel veel. Dat de advertentie ruimte e.d. niet verplaatst kunnen worden, dat lijkt me duidelijk, maar als de Meuktracker wel in 1 oogopslag in het beeld zou vallen zou dat net als vroeger ideaal zijn.

Ben benieuwd naar de reactie van de lezers en redactie...

Afbeeldingslocatie: http://www.i-pot.nl/images/junk/Meuk.jpg

If you`re not first, you`re last .

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dat kan al in http://tweakers.net/my.tnet/layout als je genoeg karma hebt en je kunt gaan shoppen in de http://tweakers.net/my.tnet/karmastore :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Bij mij staat hij nog wel hoger O-)
verplaatsbare frontpage

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• G64
Oh, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Of filtert je antivirusprogramma banners en zo eruit?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Op de manier die P_de_B aangeeft, maar dan moet jij nog ff wat karma verzamelen (met reviews gaat dat nog best hard)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

G64 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:59:
Oh, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Of filtert je antivirusprogramma banners en zo eruit?
Als je in de karmastore kan je de "Custom frontpage-indeling" activeren dan heb je die mogelijkheden om via de layout-settings de frontpage aan te passen.
Als je de banners wilt uitschakelen dan kan je daarvoor een abonnement afsluiten van een paar euro :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De tracker links is ook heel geschikt om de meuktrackeritems in beeld te krijgen :)

Hoe dan ook, geen redactionele aangelegenheid dus schopje > Lieve Devvers :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• G64
Ah ok, dank jullie wel. De reactie van P de B was daarstrax nog niet zichtbaar. Maar ik zla inderdaad nog wat karma moeten gaan sparen inderdaad. Heb hem nu wel links in de balk wat hoger staan. Thanks voor alle info.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

8)7, dit valt me ook voor de eerste keer op dat je bij de Layoutsetting bij de Custom frontpage de dingen kan verslepen?
Is het niet handig om dit even kenbaar te maken? Liefst met een move-cursor ofzo :)?

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 02-09-2009 12:53 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Wiethoofd
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De Karma F.A.Q. - Custom frontpage-indeling
Met deze feature kun je de middelste en rechter kolom aanpassen op de frontpage van Tweakers.net, het is te vinden in My Tnet > Instellingen > Layout settings. Je kunt items van de ene kolom naar de andere verplaatsen door ze te slepen en ook de volgorde is in te stellen door de items naar boven of onderen te verplaatsen.
Staat gewoon vermeld in de FAQ :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Maar niet op die pagina zelf. En wie leest nou de FAQ voor een paar leuke preferences?
het gaat om een beetje usuability :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Wiethoofd
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er zou idd wel bij kunnen staan dat met slepen de boel naar eigen wens in te richten is, maar dat is aan de devvers to decide.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Opgelost lijkt me, en AW_Bos z'n opmerking staat inmiddels in devtrack dus dan kan dit topic ook wel dicht :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.