Welke Layout is dit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik vinden waar deze layout vandaan komt?
Heb het zelf al meerdere keren op Google geprobeerd maar kan niks vinden.

Iemand tips hoe je zoiets kan vinden?

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/5959/layout1u.png

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/3318/layout2q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ziet eruit als standaard Joomla / Wordpress layout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Layouts kun je ook zelf maken hoor :-) Met fotoshop bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Volgens mij is dat de layout van Exact. Die kun je hier vinden.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beide zijn vrij grote bedrijven. Ik ben eigelijk opzoek naar een specifieke link van de layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik denk nu gaan we 't beleven, maar vind er weinig speciaals aan.
horzontaal balkje, met licht kleur verloop.
grote afbeelding daaronder :? - broncode staat vaak comment van template

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De layout zal wel flink stuk homebrew zijn of maatwerk. Beetje simpel copy/paste werk en je maakt dit zo na. (check de source maar, zo moeilijk is die niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
8088 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:20:
Volgens mij is dat de layout van Exact. Die kun je hier vinden.
Dat weet ik :)... Ik moet weten waar de layout vandaan komt eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Zal wel gemaakt zijn door een extern bedrijf. Dus die layout zul je niet zomaar ergens kunnen vinden om ook te gebruiken. Hooguit iets wat er op lijkt.

En zo ingewikkeld ziet eht er niet uit dus kun je het ook zelf na gaan maken als je zou willen.

Edit: Er zit een verwijzing in naar joomla dingen. Dus heb het idee dat het een eigengemaakte joomla template is.

[ Voor 18% gewijzigd door The_Ghost16 op 02-09-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:07
Het is een Joomla layout. Ik zag al iets staan van "ProJoom" en Qubics heeft zelfs nog een halve test knop bovenin, als je daar op drukt zie je een hoop onzin waar wat scriptjes getest worden. Daar ook weer termen zoals ProJoom en anderen. Toen ik daarop ging zoeken kwam ik zoals verwacht bij Joomla uit.

Welke Joomla layout kan ik je dan niet bij helpen, maar moet je denk ik wel kunnen vinden. En zoals gezegd het is niet een erg ingewikkelde layout.

[ Voor 19% gewijzigd door !null op 02-09-2009 10:27 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Ghost16 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:22:
Zal wel gemaakt zijn door een extern bedrijf. Dus die layout zul je niet zomaar ergens kunnen vinden om ook te gebruiken. Hooguit iets wat er op lijkt.

En zo ingewikkeld ziet eht er niet uit dus kun je het ook zelf na gaan maken als je zou willen.

Edit: Er zit een verwijzing in naar joomla dingen. Dus heb het idee dat het een eigengemaakte joomla template is.
Bedankt voor het meedenken :)

Kga even zoeken bij Joomla templates sites denk ik. Moet namelijk weten waar de template vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:22:
Dat weet ik :)... Ik moet weten waar de layout vandaan komt eigelijk.
't Was ook eigenlijk een grapje ;)

Zoals gezegd is de kans erg klein dat Exact een kant en klare template heeft gebruikt en zal 't hier om maatwerk gaan. Je kunt 't natuurlijk namaken, maar houd er wel rekening mee dat je 't zonder toestemming niet één op één mag kopiëren.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:21

Entity

9000rpm

In de CSS bestanden kom ik de naam "JA Edenite" tegen, googlen levert dit op, lijkt er wel op :)

[ Voor 12% gewijzigd door Entity op 02-09-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Entity schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:35:
In de CSS bestanden kom ik de naam "JA Edenite" tegen, googlen levert dit op, lijkt er wel op :)
Mag ik u hartelijk danken? Koffie en/of Bier staat voor je klaar :)

Ook bedankt aan alle andere meedenkers! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

I stand corrected. Verbazingwekkend dat een bedrijf als Exact geen moeite doet zich hierin te onderscheiden en een standaard template gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 07:00

Tomatoman

Fulltime prutser

8088 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:53:
[...]

I stand corrected. Verbazingwekkend dat een bedrijf als Exact geen moeite doet zich hierin te onderscheiden en een standaard template gebruikt...
Waarom zou je een maatwerk template gebruiken als de gebruikte standaard template goed genoeg is om eruit te zien als maatwerk? :)

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Om de kans dat iemand een soortgelijke template/website tegenkomt te minimaliseren. Overigens was mijn aanname dat het hier om maatwerk zou gaan niet gebaseerd op deze specifieke layout, alswel op mijn verwachting dat een tamelijk bekend IT bedrijf als Exact wel waarde zou hechten aan een eigen huisstijl en onderscheiding van anderen. Kennelijk is dat in het geval van Exact slechts beperkt tot het logo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens zag ik in de source wel dat beide sites weer verschillende mod's gebruiken voor de menu's enzo...
Valt me idd wel een beetje tegen dat ze een gewoon template gebruikt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:49:
Overigens zag ik in de source wel dat beide sites weer verschillende mod's gebruiken voor de menu's enzo...
Valt me idd wel een beetje tegen dat ze een gewoon template gebruikt hebben...
Waarom zou je moeilijk gaan lopen doen met eigen templates als het standaard ding er gewoon geil uit ziet? Het is toch niet zo dat je per se een eigen template moet hebben "anders tel je niet mee".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HuHu schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:40:
als het standaard ding er gewoon geil uit ziet
Ziet er 'geil' uit :?

Ben het eens met je stelling, maar beide sites zien bevatten geen emotie qua design. Maar dat is een smaak kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 18:31

Nietzman

Woei!

HuHu schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:40:
Waarom zou je moeilijk gaan lopen doen met eigen templates als het standaard ding er gewoon geil uit ziet? Het is toch niet zo dat je per se een eigen template moet hebben "anders tel je niet mee".
Als je serieus genomen wil worden, zekerstewetenwel.

Ik vind dit een behoorlijke aanfluiting voor exact. Misschien dat PC-Joop de computerneef uit het dorp er mee weg komt, maar van een groot bedrijf verwacht je toch dat ze hun marketingcentjes wat beter besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:07
De vraag is of ze het zelf weten.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:00
In dit geval zijn beide bedrijven ICT gerelateerd, dat mogen ze dus ook tonen. Dat gebeurt tot nu toe in elk geval niet, wat mij eigenlijk wel behoorlijk van ze tegenvalt. Als je in de ICT zit moet je je toch kunnen onderscheiden van andere ICT bedrijven. Zo'n standaard lay-out straalt toch wat minder uit.

Dat neemt niet weg dat dit gemiddeld genomen geen probleem vormt. Wij zien het en weten het, een gemiddelde bezoeker/ klant van elk van de bovenaan getoonde websites zal het helemaal niet opvallen. Dus dan is het niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

jbdeiman schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:13:
In dit geval zijn beide bedrijven ICT gerelateerd, dat mogen ze dus ook tonen. Dat gebeurt tot nu toe in elk geval niet, wat mij eigenlijk wel behoorlijk van ze tegenvalt. Als je in de ICT zit moet je je toch kunnen onderscheiden van andere ICT bedrijven. Zo'n standaard lay-out straalt toch wat minder uit.
Wat is de toegevoegde waarde van een bedrijf die bedrijfssoftware maakt, om een "extravagante" website te hebben. Als ik wat wil weten van exact wil ik graag informatie hebben. Lekker boeiend of het een opensource paketje is. ik wil dan informatie :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Punt van discussie is/was de layout, niet waar 't op draait.

Pagina: 1