[TapeWare] Vreemde foutmelding(en)

Pagina: 1
Acties:

• Little Penguin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
We maken gebruik van TapeWare in combinatie met een HP Ultrium DLT tapedrive. De laatste tijd krijgen we steeds vaker een foutmelding. De foutmelding waar het min of meer mee begonnen is, dat is *BADMID*.

Screenshot:
Tapeware *BADMID*

Ik heb Google al geraaadpleegt en kon dan wel een link vinden, maar als ik dan naar de site ga (van Yosemite Technologies) dan wordt ik geredirect naar de indexpagina van de Baracuda Site - zeker overgenomen. Helaas betekent dat ook dat de suport/forum berichten niet getoond worden en er wordt ook geen Google Cache optie aangeboden. :|

Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Los van het feit dat ik tapeware totaal niet ken: Als de melding steeeds vaker voorkomt, wat gebeurt er als je de tapedrive eens een keer schoonmaakt? Ik lees nergens dat jullie dat periodiek doen. En hoe oud zijn de tapes? leeftijd kan ook een rol spelen, ook bij DLT's.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

ik zie :

A process is waiting for your response.

Volgens mij zie je ergens een rood uitroeptekentje (of geel) met de melding dat je het product moet registreren of een andere melding. Hier moet je eerst op reageren voordat de schedule uitgevoerd kan worden.

• Little Penguin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
The Eagle schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:30:
Los van het feit dat ik tapeware totaal niet ken: Als de melding steeeds vaker voorkomt, wat gebeurt er als je de tapedrive eens een keer schoonmaakt? Ik lees nergens dat jullie dat periodiek doen. En hoe oud zijn de tapes? leeftijd kan ook een rol spelen, ook bij DLT's.
De tapedrive is al schoongemaakt, dus dat kan het eigenlijk niet zijn - ik zal 'm nog eens schoonmaken, mogelijk dat dit nog helpt... Nieuwe tapes zijn inmiddels ook in bestelling...

Wat ik me vooral afvraag is eingelijk of het probleem niet in de hardware kan liggen (muz de tapes dus) - omdat op softwaregebied niets veranderd is.
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:35:
ik zie :
A process is waiting for your response.
Volgens mij zie je ergens een rood uitroeptekentje (of geel) met de melding dat je het product moet registreren of een andere melding. Hier moet je eerst op reageren voordat de schedule uitgevoerd kan worden.
Op het moment dat je doorklikt - iets dat ik uiteraard gedaan hebt verdwijnt deze error en komt er een andere voor in de plaats (bijvoorbeeld 'Media in use' oid). Het uiteindelijk eindresultaat is dat de backup mislukt is.