[PR] Reviews van (huis)telefoontoestellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 12:58
Heb ik net een uitgebreide review af van een Siemens Gigaset SL780, zie ik dat er voor geen enkele telefoontoestel (op mobiel en VoIP na) productreviews geaccepteerd wordt. :(

Wat is hier de reden voor? Gaat dit uiteindelijk nog wel gebeuren of doe ik iets verkeerd.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• Xardas
Kick!
Heeft niemand een antwoord?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
pricewatch: Siemens Gigaset SL780

Dit toestel staat gewoon in de Pricewatch, zij het min of meer verstopt onder meerdere categorieën. Analoge toestellen nemen we niet op in de Pricewatch, alle andere telefonie is van harte welkom.

Productreviews worden geaccepteerd voor elk product in de Pricewatch. Mocht je dus een product tegenkomen dat er niet in staat, dan staat het uiteraard vrij het product in te sturen. Als het product dan in de Pricewatch thuishoort zal het worden toegevoegd.

http://twitter.com/randalpeelen

• Xardas
Ik kan het product wel vinden.. maar ik mag/kan er geen review over toevoegen.
Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Is er echt helemaal niemand die hier een antwoord op heeft? Zo gek is het toch niet om een review te kunnen schrijven van iets wat in de prijswatch staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Het is voor de hele categorie dect-telefoons niet mogelijk. Raar. Ik denk dat het een bugje is.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Waarschijnlijk zijn de beoordelingspunten, in de categorie dect-telefoons nog niet gedefinieerd. Zolang die niet zijn gedefinieerd is het niet mogelijk een review te plaatsen.

Aangezien de categorie dect-telefoons geen hoge prioriteit had, andere categorieën hadden meer prioriteit, zijn er categorieën waar nog geen review voor geschreven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Oke, nou ja. het zou mooi zijn als deze mogelijkheid er komt. Had al een heel verhaal af, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:14
Misschien wil je hier je review plaatsen, als je die toch al af had?

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Pagina: 1