Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB probleem

Pagina: 1
Acties:

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06-2025
Hallo,

Ik heb vandaag mijn Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB hardeschijf binnen en wat ik er mee wil doen is mijn huidige hardeschijf eruit halen en deze te gaan gebruiken. Maar op één of andere manier wilt hij niet werken bij het installeren van Windows (7).

Na enkele minuten valt mijn hardeschijf uit als het ware. Mijn beeldscherm geeft dan aan dat er geen signaal is maar toch draait mijn systeem door.

Wat kan de oorzaak zijn dat mijn hardeschijf opeens uit/dood gaat?

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie hulp.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Erg warig verhaal als ik eerlijk ben. Als ik het goed begrijp gaat het beeld tijdens de installatie van Windows 7 op zwarte. Waarom denk je dat de hardeschijf uitgeschakeld wordt of uit valt? Hoor je dat hij niet meer draait? Krijg je vooraf geen foutmelding?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06-2025
Bedankt voor de snelle reactie.

Het is net als dat heel je systeem opeens uitvalt, maar dan alleen je hardeschijf dat uit valt. Ik krijg dus geen foutmelding of iets dergelijks, ik hoor en ik zie dat mijn systeem kast gewoon nog steeds draait.

Heel vreemd namelijk. Want mijn oude hardeschijf werkt nog steeds helemaal prima en die loopt gewoon niet vast, dus er is niks verder aan mijn systeem alleen aan de hardeschijf.