Ik heb zojuist voor een vriend van me een iTunes account aangemaakt i.c.m. een click&buy account voor zijn nieuwe iPhone. De account "werkt" gewoon want ik kan via apple.com netjes inloggen met het apple-ID. Ik zie daar overigens niets over dat er met click&buy betaald zal worden.
Nu probeer ik in iTunes aan te melden met zijn account maar krijg ik de melding
"deze apple id is nog niet gebruikt met de itunes store"
waarna ik kan kiezen voor annuleer of bekijk. Als ik bekijk klik kom ik vervolgens weer in het aanmeldscherm. En daar heb ik niks aan, want ik heb dus al een account.
De Click&Buy account is nog niet geverifieerd, maar ik kan me herinneren dat dat bij mij nog niet nodig was voor iTunes. Ik kon gewoon nog geen gratis shizzle downloaden, maar in iedergeval wel aanmelden.
Gaat het weer werken als hij z'n click&buy heeft geverifieerd? Of klopt het niet en moeten we wat anders proberen?
Via de iPhone zelf inloggen was ook geen succes.
Nu probeer ik in iTunes aan te melden met zijn account maar krijg ik de melding
"deze apple id is nog niet gebruikt met de itunes store"
waarna ik kan kiezen voor annuleer of bekijk. Als ik bekijk klik kom ik vervolgens weer in het aanmeldscherm. En daar heb ik niks aan, want ik heb dus al een account.
De Click&Buy account is nog niet geverifieerd, maar ik kan me herinneren dat dat bij mij nog niet nodig was voor iTunes. Ik kon gewoon nog geen gratis shizzle downloaden, maar in iedergeval wel aanmelden.
Gaat het weer werken als hij z'n click&buy heeft geverifieerd? Of klopt het niet en moeten we wat anders proberen?
Via de iPhone zelf inloggen was ook geen succes.
Hallo met Tim