itunes account aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik heb zojuist voor een vriend van me een iTunes account aangemaakt i.c.m. een click&buy account voor zijn nieuwe iPhone. De account "werkt" gewoon want ik kan via apple.com netjes inloggen met het apple-ID. Ik zie daar overigens niets over dat er met click&buy betaald zal worden.

Nu probeer ik in iTunes aan te melden met zijn account maar krijg ik de melding
"deze apple id is nog niet gebruikt met de itunes store"
waarna ik kan kiezen voor annuleer of bekijk. Als ik bekijk klik kom ik vervolgens weer in het aanmeldscherm. En daar heb ik niks aan, want ik heb dus al een account.

De Click&Buy account is nog niet geverifieerd, maar ik kan me herinneren dat dat bij mij nog niet nodig was voor iTunes. Ik kon gewoon nog geen gratis shizzle downloaden, maar in iedergeval wel aanmelden.

Gaat het weer werken als hij z'n click&buy heeft geverifieerd? Of klopt het niet en moeten we wat anders proberen?

Via de iPhone zelf inloggen was ook geen succes.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hier ook mee zitten rotzooien!
Heb geen creditcard, vandaar...
Ik heb nu een manier gevonden die goed werkt!!

- Je moet gewoon naar je itunes op je pc/mac gaan
- zorg dat je uitgelogd bent
- schaf een gratis app aan
- Je zal nu moeten inloggen of een nieuwe account moet aanmaken
- Ik heb hier toen een nieuwe account aangemaakt
- betaalmethode heb ik gekozen voor none

Om apps te kopen koop ik bij Dixons giftscards, deze werken gewoon gewoon net als een soort prepaidtegoed, je klikt op itunes op inwisselen en je voert de code in, en dan wordt je tegoed opgewaardeerd!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vreemd probleem, met je Apple-ID moet je gewoon in kunnen loggen in de iTunes Store. Even contact opnemen met support?

Wat rieszkeee zegt is trouwens niet van toepassing. Je kunt, zoals je zelf al ontdekt had, gewoon met Click&Buy betalen. Daar heb je geen creditcard voor nodig, alleen een bankrekeningnummer.