Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb recentelijk een Bluetooth GPS overgekocht van een andere tweaker, maar ik heb wat problemen.
Ik heb mijn GSM (Nokia E60) en de GPS gepaired, ingesteld dat er automatisch een verbinding mag worden gemaakt, en Google Maps Mobile geïnstalleerd.

Wanneer ik in GMM kies dat hij gebruik moet maken van de GPS, geeft hij na een tijdje de melding dat GPS-verbinding niet mogelijk is. Geen reden. Ook met de Nokia Navigator-app werkt het niet.

Zojuist op mijn PC even Microsoft Streets and Trips 2009 geïnstalleerd, en na alles juist te hebben ingesteld gaan de lampjes van mijn GPS branden (verbinding met PC) maar MS S&T blijft gewoon zeggen "Searching for satellites".

Iemand een idee ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Misschien om wat meer te troubleshooten kun je ook dit tooltje gebruiken. Het laat zien of de ontvanger uberhaupt iets ziet.

(tot nog toe geen ontvanger gehad die er niet mee werkt omdat het gewoon het gps-protocol uitleest en ontleed).

Wat soms ook wil helpen is de accu eruit halen(als dit natuurlijk kan) even de powerknop indrukken op de gps ontvanger daarna weer in elkaar zetten en aanzetten.

[ Voor 40% gewijzigd door Steefph op 01-09-2009 20:20 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Helemaal niets. No Fix, en voor de rest niets.
Nu juist even buiten (op de vensterbank) gelegd, en ja: opeens beginnen er blauwe strepen in het programma te komen.

Helaas nog steeds 'No Fix' ook niet na batterij truckje...

En wel lekker ironisch: op de website van Cellullar line (waar dit model zelfs niet opstaat) staat bij een iets nieuwer type: For those who want a signal as quickly as possible. :X

[ Voor 35% gewijzigd door Petervanakelyen op 01-09-2009 20:39 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.