Vandaag ontving ik een SMS van Vodafone (125) met de tekst "Je wachtwoord voor deze Vodafone dienst is xxxxxx". Ik had geen idee om welke dienst dit zou moeten gaan, dus ik googelde even en kwam op dit forumbericht van het Kassa-forum uit. Die persoon had net zo'n sms ontvangen en beschrijft hoe hij kort daarna door GSM.nl werd benaderd met een verhaal over een nieuw abonnement nemen omdat zijn oude binnenkort zou verlopen etc. én dat hij maar even dat wachtwoord moest geven zodat ze zijn belgedrag konden inzien e.d.
Kort nadat ik bovenstaande las, werd ik zelf gebeld door GSM.nl met net zo'n verhaal. Bij mij werd er niet naar het ontvangen wachtwoord gevraagd, maar dat was omdat ik geen zin had in marketingpraatjes en het gesprek al snel afgebroken heb. Ook deed hij zich niet voor als Vodafonemedewerker voor zover ik het kon verstaan.
Het lijkt er dus sterk op dat GSM.nl op dubieuze wijze probeert Vodafone abonnees te laten overstappen naar een ander abonnement. Geen idee wat ze zouden uitvoeren wanneer iemand daadwerkelijk het wachtwoord voor zijn/haar persoonlijke pagina geeft de Vodafone aboverlengingssite, maar het komt toch bepaald niet fris over.
Iemand gelijksoortige ervaring met GSM.nl telemarketing?
Kort nadat ik bovenstaande las, werd ik zelf gebeld door GSM.nl met net zo'n verhaal. Bij mij werd er niet naar het ontvangen wachtwoord gevraagd, maar dat was omdat ik geen zin had in marketingpraatjes en het gesprek al snel afgebroken heb. Ook deed hij zich niet voor als Vodafonemedewerker voor zover ik het kon verstaan.
Het lijkt er dus sterk op dat GSM.nl op dubieuze wijze probeert Vodafone abonnees te laten overstappen naar een ander abonnement. Geen idee wat ze zouden uitvoeren wanneer iemand daadwerkelijk het wachtwoord voor zijn/haar persoonlijke pagina geeft de Vodafone aboverlengingssite, maar het komt toch bepaald niet fris over.
Iemand gelijksoortige ervaring met GSM.nl telemarketing?
[ Voor 3% gewijzigd door Atomsk op 24-09-2009 11:14 ]
_██_
(ಠ_ృ)