mac programma overzetten naar windows

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

• niels100
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-02 16:19
hallo,
ik ben even opzoek geweest naar een blokkeer programma voor internet en ik kwam bij het programma SelfControl. ik zou dit programma willen gebruiken maar dat gaat wat lastig want ik draai op windows xp sp3 en het is een mac programma.
weet iemand een tooltje of iets dergelijks om dit programma te kunnen laten draaien op mijn windows pc?!
alvast bedankt

Verwijderd

Zoek een Windowsprogramma dat hetzelfde doet. Er zijn er genoeg :)

• niels100
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-02 16:19
noem er eens een paar op aub

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bij [google=freeware software block internet access] staat niks bruikbaars? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 16:56
http://www.watchdogpc.com/features/
Zoek je zoiets??

ZIjn vast wel gratis alternatieve maar weet niet snel zo 1

Nog hoop:
http://www.softwaregeek.c...ntal_internet_filter.html

Maar is echt zoeken welke goed is

[ Voor 35% gewijzigd door Erwinvz1 op 01-09-2009 23:05 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:57

r0b

Erwinvz1 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:01:
ZIjn vast wel gratis alternatieve maar weet niet snel zo 1
C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts - Wikipedia: Hosts file
NetNanny
GoT Search: parental control internet
[google=parental control windows freeware]
http://www1.k9webprotection.com/ heb ik veel goeds over gehoord

Etcetera. Zoek en je zult vinden.

Wat betreft 'overzetten': nee, dit kan niet.

[ Voor 5% gewijzigd door r0b op 01-09-2009 23:06 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:20

Exirion

Gadgetfetisjist

niels100 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:06:
weet iemand een tooltje of iets dergelijks om dit programma te kunnen laten draaien op mijn windows pc?!
Een 'tooltje' om even Mac applicaties zo op Windows te draaien is net zo waarschijnlijk als een tooltje om je muis als biertap te kunnen gebruiken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:41
Ik weet niet wat je allemaal wil blokkeren, maar zelf houd ik ongewenste sites buiten de deur door gebruik te maken van opendns, die instellen op de router, naar de opendns controle panel gaan, en daar kan je aangeven welke soort sites je wilt blokkeren, of je kan het ook per url opgeven.

De router geeft de dns instellingen (in de meeste huis tuin en keuken omgevingen) automatisch door aan alle clients in het netwerk, en dan heb je een centrale plek voor het beheer daarvan.

Ook hebben ze een software tooltje 'OpenDNS update' waar je je account kan koppelen aan je computer, waar je dan ook bent, je computer zal dan altijd jou eigen 'opendns' instellingen gebruiken. Werkt prima moet ik zeggen, maar het is me niet geheel duidelijk of dit precies is wat je zoekt.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:34
Hoi niels100, welkom op GoT :w

Alhoewel de insteek van het topic zeer origineel is, zijn er voldoende Windows alternatieven. Mocht je er toch niet uitkomen met een van de alternatieven of nog twijfelen, dan kun je een topic openen in Client Software Algemeen. Dit forum gedeelte is puur bedoeld voor software die onder Mac OS X draait (en software van Apple die onder Windows draait).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.