Artikel over wii-fit-plus met haast geen informatie

Pagina: 1
Acties:

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik ben het eigenlijk wel eens met de eerste posts in het artikel (nieuws: Wii Fit Plus verschijnt op 4 oktober in Noord-Amerika). Het is een artikel over wii-fit-plus, maar na ongeveer één zin gaat het al ergens anders over.

Misschien is het handig om wat meer informatie of links naar meer informatie te geven, zoals een zin die verwijst naar het gerelateerde artikel1 over de Wii-fit-plus (nieuws: E3: 'Nintendo komt met Wii Fit Plus en nieuwe Mariogame'). Eventueel kan ook gewoon de titel worden aangepast, want het artikel gaat niet alleen over Wii-fit.

1: Dit gerelateerde artikel maakt het trouwens ook niet veel duidelijker naar mijn mening (alleen nieuwe game die data uitwisselt en gebruik kan maken van WiiMotionPlus?)

[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 01-09-2009 18:05 ]

☻/
/▌
/ \

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 16:53

Tweakjur

Redacteur
Mja.. ik kan daar op zich wel inkomen. Aan de andere kant staan er onder gerelateerde content een aantal links, die daar niet voor niets staan natuurlijk :).

Komt overigens bij dat we zelf nog niet veel weten over Wii Fit Plus - we hebben er zelf nog niet mee kunnen spelen en weten dus ook zelf niet hoe anders dan Wii Fit deze game gaat worden. Dit laatste bericht ging echter alleen over de releasedatum voor Amerika, wat je voor ons als indicatie kunt nemen - de game is dus iig af, en zal dan ook wel binnen afzienbare tijd in Europa verschijnen.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)