Live stream iphone 3.0 opzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 13:48
Ik ben wat aan het testen met een live stream voor een iphone.
Nu heb ik het in zoverre werkend dat ik een stream kan parsen en met de segmenter in stukjes hak.

Met de iphone open je dus zo`n m3u8 file en het spelen werkt.
Probleem is alleen, hoe maak ik nu echt een live stream. Want het m3u8 bestand bevat alle segmenten. Maar bij een live stream komen er dus steeds segmenten bij? Of hoe zit dit precies. Het enige wat ik hierover kon vinden was dat het m3u8 bestand steeds geupdate moest worden.

Dit kan ik wel doen, en mensen die vanaf het begin de stream bekijken zien dan wel steeds nieuwe beelden, maar mensen die hem 10 minuten laters pas aanzetten beginnen dan aan het begin en lopen dan dus 10 minuten achter.

Heeft iemand enig idee?

20 jaar, en wat had ik bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe moet je dan dus de "oude" segments weer verwijderen uit de "stream". Het lijkt me als je de segments kunt updaten je ze er toch ook wel weer uit kunt halen. Of zeg ik nu iets heel geks? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

lasharor

7 december 2004

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om op die manier bestanden te streamen naar de iphone, wel is het gewoon mogelijk om normale (https: ??) streams te openen op je iphone (fw: 3.0)

Als het goed ik zou je dus bijv een film dmv vlc naar je iPhone kunnen streamen, mits die in de juiste codec resolutie heeft.