Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een sms wil versturen krijg ik na het intoetsen van een aantal letters dit in beeld...VERDER AFSPELEN MET SPEAKERS. Wat ik ook op reageer, ik kan niet verder smsen. Dit zelfde geld met het invoeren van nummers, invoeren van straatnamen ed. :?
Weet iemand hier een oplossing voor?

B.v.d

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
Waarschijnlijk hoorde je post eigenlijk in een topic over een specifieke GSM. Waarschijnlijk is het slimmer om het dus daar even te vragen.

Niet alles hoeft niet één topic gedumpt te worden. Deze blijft dus gewoon staan.

[ Voor 44% gewijzigd door RoD op 01-09-2009 16:28 ]

Punctuality is the politeness of kings

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
kyjarah, welkom op GoT :)

Met je topicstart kunnen we helaas weinig. Je vermeldt niet om welke telefoon het gaat, je vermeldt niet wat je precies doet, je vermeldt niet wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en waarom dat niet werkt. Als je nou eens Het algemeen beleid doorleest, daar de relevanten punten uit pikt, je topicstart wat aanvult, dan kunnen we je dan wellicht beter helpen.

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-10 20:36

HeyDude

Blijven lachen!

Wat ook helpt is het melden van het merk en type van je GSM.

Op deze manier is het gokken wat je bedoelt. Visuele hulp opties wellicht?

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:34
@kyjarah
Op een telefoon neem ik aan? Wat voor een?
En wat voor programma's heb je erop staan?

Heb je het ding al eens uit en weer aan gezet? Of gereset?

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:05

Creesch

bla bla!

volgens mij gaat het om een Sony Ericsson c905 (kwam precies hetzelfde topic tegen op een ander forum)

Het Sony Ericsson C905 topic <-- Ik denk dat je daar mischien meer kans maakt ?

Zoals hierboven al staat, niet alles hoeft in één topic gedumpt te worden. Voortaan gewoon een TR aanmaken als je iets ziet wat niet hoort.

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 01-09-2009 16:33 ]

Pagina: 1