[Flash / Flex / Silverlight] Advies welke te gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Aankomende periode ben ik van plan om een grafische online tool te maken. Deze tool moet ten eerste plaatjes kunnen uploaden en weergeven binnen een veld. Daarnaast moet het tekst objecten kunnen aanmaken die versleept moeten kunnen worden naar een juiste postitie (ook binnen het veld). Als laatste moet het gemaakte ontwerp opgeslagen kunnen worden, eventueel met beschrijvend XML document (posititie van tekstlabels en plaatjes).

Kunnen jullie mij adviseren welke van de volgende drie programma's/technieken ik het beste hiervoor kan gebruiken?

Flash(met as3)
Flex
Silverlight

Alvast vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even een kijkje in onze Quickstart.

We zien hier graag wat je zelf al onderzocht, gezocht, gevonden etc. hebt en wat je conclusies daar uit waren. Ik mis nu de eigen inzet die we hier wel vereisen. Verder zitten we hier niet echt te wachten op "welke taal/ontwikkelomgeving/platform/framework moet ik nemen"-topics; puur om 't feit dat iedereen wel z'n favoriet kan gaan roepen maar zonder onderbouwing heeft dat geen enkel nut; je zult op specifieke eisen een onderscheid moeten gaan maken voor jezelf. Als 't (al dan niet volgens jou) in alle 3 kan wat je wil dan zul je voor jezelf moeten besluiten welke je het liefst wil gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 01-09-2009 15:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.