Redactie test en artikelen onvindbaar

Pagina: 1
Acties:

• bastiaank
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-04-2021
Beste Redactie,
Ik weet dat er regelmatig hele nuttige tests van bijvoorbeeld RAID adapters worden gepubliceerd hier.
Geweldige tests (o a die van Femme).
Ik kan ze alleen nooit vinden, de keren dat ik ze gelezen heb kwam ik er bij toeval terecht maar een gerichte zoekactie leidt meestal slechts tot hardware reviews van individuele producten.
Laatst zag ik er een over software raid systemen uit 2007 geloof ik. Ik doe echt m'n best maar heb geen idee waar ik deze kan vinden.

Wat is de sleutel?

Alvast dank en groeten, Bastiaan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Bij de zoekmachine op de FP moet je in het tabblad 'rubriek' even 'reviews' aanvinken, dat is bekend? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• bastiaank
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-04-2021
Thanks, ik ontdek nu pas dat de tabbladen van de zoekfunctie ook invloed hebben op de zoekopdracht als je ze niet actief (vooraan) zijn.

Het ging om deze uit 2005:
reviews: Windows software RAID opnieuw bekeken
Daar heb ik nu toch ruim 15 minuten naar gezocht.
Het valt mij altijd op dat de reviews van specifieke producten en de algemene reviews door elkaar heen zitten.
Specifieke product reviews zijn via de pricewatch heel makkelijk toegankelijk maar de 'algemene' reviews zitten diep verborgen (de zoekopdracht Raid in reviews geeft bijna 200 resultaten).

nogmaals dank, ook voor de geweldige hoeveelheid nuttige info.
Bastiaan