Ik wil alle bestanden die ouder dan 7 dagen zijn uit onlangs geopend verwijderen bij alle profielen (er vanuit gaande dat alle profielen op c:\users\ staan)
Nou dat sterretje werkt dus niet, maar op welke manier zou ik dan kunnen aangeven dat die deze bestanden uit elk profiel verwijderd?
Ik kon hier zelf niet uitkomen. (ik programmeer dan verder ook niet, ik wilde alleen even een simpel scriptje hiervoor maken, verder komt het script ook niet van mij)
Alvast bedankt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Option Explicit Dim fso Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") DeleteFiles fso.GetFolder("C:\users\*\Onlangs Geopend\") Sub DeleteFiles(srcFolder) Dim srcFile If srcFolder.Files.Count = 0 Then Wscript.Echo "No File to Delete" Exit Sub End If For Each srcFile in srcFolder.Files If DateDiff("d", Now, srcFile.DateCreated) < -7 Then fso.DeleteFile srcFile, True End If Next Wscript.Echo "Files Deleted successful" End Sub |
Nou dat sterretje werkt dus niet, maar op welke manier zou ik dan kunnen aangeven dat die deze bestanden uit elk profiel verwijderd?
Ik kon hier zelf niet uitkomen. (ik programmeer dan verder ook niet, ik wilde alleen even een simpel scriptje hiervoor maken, verder komt het script ook niet van mij)
Alvast bedankt.