Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XP Synchronisatie bestanden uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 15:07
Ik heb een laptop die normaliter bestanden synchroniseerd met een server. Dit is echter een tijd neit gebeurd. Nu is de laptop gecrashed. Ik heb de harde schijf uitgebouwd en deze is benaderbaar vanaf een andere PC, om de bestanden die nog neit waren gesynchroniseerd terug te halen.

Echter "versleuteld" Windows deze bestanden, waardoor ik 1. de locatie niet weer en 2. ze niet kan uitlezen.

Heeft iemand dit eerder bij de hand gehad of heeft iemand een idee hoe deze bestanden alsnog uit te lezen zijn? (Ik heb niet zo'n vervangende laptop staan om de hdd over te bouwen)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Syncroniseert hoe?
Versleuteld? hoe heb je dat geconstateerd?
Waar staat het? Hoe heet het?

You speak in riddles, my friend :)

Dus als je het nu nog een keer opnieuw probeert en dit keer goed kijkt naar welke sync-methode er gebruikt wordt en wat de lokatie van die files zijn, moet je ook vast wel wat meer tegen kunnen komen in bijvoorbeeld de MSKB of op technet.
Maar met de huidige topicstart blijft het véél te onduidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 01-09-2009 13:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.